Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Jippi !!! :D
Dette er jo bare strålende og håper det er bare første av en laaaang rekke gode nyheter!

Jaa, var virkelig strålende idag! Legen var veldig positiv (men det er de jo alltid[emoji849]) håper de gode nyhetene bare fortsetter nå ja!!![emoji173]️[emoji173]️
 
Så gode nyheter. Håper det fortsetter med gode nyheter hele veien i mål nå. :D
 
Så braa [emoji3][emoji173]️
 
Så braa [emoji3][emoji173]️

Ja[emoji173]️[emoji173]️ spent på EL-testene fremover! Vil ha positiv så fort som mulig, bare ikke imorra[emoji23]
 
[emoji3][emoji3]

Veldig spennende!! Naturlig syklus er mer spennende enn stimulert altså[emoji51][emoji51]

Ja fy søren, for en thriller! Jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut, (eller om det hadde vært mulig) og for så vidt glad nå for at jeg har styrt. Mtp endometriet som vokser såpass sakte, at jeg nå faktisk får innsett på stimuleringsdag 28 :p

Jeg håper og tror november er måneden! *krysserfingrene*
Så hele gjengen her får masse flotte sommerbarn! :)
 
Ja fy søren, for en thriller! Jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut, (eller om det hadde vært mulig) og for så vidt glad nå for at jeg har styrt. Mtp endometriet som vokser såpass sakte, at jeg nå faktisk får innsett på stimuleringsdag 28 :p

Jeg håper og tror november er måneden! *krysserfingrene*
Så hele gjengen her får masse flotte sommerbarn! :)

Oj, det var sent ja!! Har vært i god gang med testing på stimuleringsdag 28 jeg!! Godt det endelig blir til deg nå[emoji173]️[emoji173]️
 
Oj, det var sent ja!! Har vært i god gang med testing på stimuleringsdag 28 jeg!! Godt det endelig blir til deg nå[emoji173]️[emoji173]️

Ja, ikke sant.. heldigvis fordel for meg med styrt:)
Lykke til med testing de neste dagene:)
 
CD 14!

Fortsatt lav på monitoren! Rart, for den bør komme på høy snart ifht hva legen så på UL igår! Men har fortsatt fem dager igjen å få positiv test på![emoji5]
 
Last edited:
CD 15!

Lav på monitoren idag også![emoji20] og bare en svaaak strek på teststreken på både monitor-pinnen og den til CB-digital! Begynner å bli en smule stressa nå, bare 4 dager igjen å få max på![emoji20] legen sa jo 2-3 dager på mandag! Tror ikke det stemmer, hvertfall ikke ut fra teststrekene!!

Ikke noe EL-slim, men er helt øm i nedre del av magen! Litt sånne småmurringer! Og vondt i korsryggen! Mulig det bare er Leteozolen?!

St.Olavs vil jo bare ha test fra morgenurin, men bør jeg teste på ettermiddagen i tilfelle? Jeg bruker ikke ha kort LH topp, har hatt positive tester to dager på både CB-digital og strimler! Monitoren gir jo automatisk to dager max!
 
Last edited:
Det kan skje mye på fire dager. Krysser fingrene for snarlig eggløsning. :)
 
Jeg testet flere ganger om dagen selv om de sa bare morgen. De fulgte innsett etter den første testen jeg fikk, som var ettermiddag, og jeg ble gravid... med min korte lh-topp kunne jeg gått glipp av positiv test med kun morgentest!
 
Håper det går i orden :)
Om du er vant til å få positiv test på morgen, så går det sikkert fint nå også :) Jeg fikk aldri det og måtte teste på kvelden, men forskjellige er vi jo ;)
 
Jeg testet flere ganger om dagen selv om de sa bare morgen. De fulgte innsett etter den første testen jeg fikk, som var ettermiddag, og jeg ble gravid... med min korte lh-topp kunne jeg gått glipp av positiv test med kun morgentest!

Tror nok jeg skal prøve meg på ettermiddagstester jeg også! Og forhåpentligvis så blir det positiv morgenen etter også!! Og er den ikke positiv morgenen etter så kan jeg jo bare håpe på at de evt vil godta ettermiddagstesten! Skakke være lett[emoji849][emoji849][emoji849]
 
Back
Topp