Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Dette virker lovende! :D
Jeg har trua på både EL til rett tid og fin slimhinne etterhvert!

Håååper det!! Var forberedt på at det ikke var så store folikkler å se idag, for monitoren viser lav! Og den bruker å stemme rimelig greit[emoji5] håper bare jeg får sove litt mer natt til mandag[emoji12]
 
CD 12!

Fortsatt lav på monitoren og ingen østrogenøkning påvist! Ny kontroll imorra, men er redd jeg må ha enda en senere i uka[emoji51][emoji51] berger garantert mandag og tirsdag nå, men redd denne syklusen kan bli laang slik at jeg kanskje ikke rekker å få den positiv mellom onsdag og søndag heller[emoji20] St.Olavs vil ikke ha resultat på annet enn tester fra morgenurinen, men tror kanskje jeg skal begynne å teste på ettermiddagen/kvelden også! Bare for å sjekke! Håper Letrozolen gjør jobben sin snart!!

Ellers en fin helg, besøk av bestevenninnen min og typen![emoji173]️ Veldig kurant at hun er sammen med en god kompis av mannen min[emoji12] ikveld drar jeg og svigermor til Barteby for å sove på hotell, slik at jeg slipper å stå opp så tidlig og kjøre imorra tidlig! Fikk beskjed om å bestille, så skulle hun betale! Jeg er heldig altså[emoji7][emoji7]
 
Last edited:
Herlig svigermor! Lykke til imorgen frøken :)
 
For ei herlig svigermor [emoji173] krysser fingrene for at el kommer når den skal
 
For ei herlig svigermor [emoji173] krysser fingrene for at el kommer når den skal

Kunne ikke vært mer fornøyd med hu nei[emoji7] krysser fingre for det!!! Bra med deg!? Skal du til USA snart du?
 
Kunne ikke vært mer fornøyd med hu nei[emoji7] krysser fingre for det!!! Bra med deg!? Skal du til USA snart du?
Gode svigermødre er gull verdt altså, har ei slik ei selv [emoji7]
Alt er vel her ja, reiser neste fredag![emoji44]
 
Gode svigermødre er gull verdt altså, har ei slik ei selv [emoji7]
Alt er vel her ja, reiser neste fredag![emoji44]

Det er de absolutt[emoji7] veldig godt, hvertfall når mamman min bor 55 mil unna[emoji20]

Masse god tur[emoji7][emoji7]
 
51ae01f9d5be19880478b43128ec22c6.jpg


Håper snøværet gir seg før vi skal kjøre innover idag[emoji300]️[emoji300]️[emoji300]️
 
51ae01f9d5be19880478b43128ec22c6.jpg


Håper snøværet gir seg før vi skal kjøre innover idag[emoji300]️[emoji300]️[emoji300]️

Kanskje ikke så praktisk med all snøen, men veldig kos da :smiley-angelic003
 
Kanskje ikke så praktisk med all snøen, men veldig kos da :smiley-angelic003

Har vinter i 6 mnd, så kunne gjerne drøya litt til før vinteren virkelig kom for fullt[emoji12]
 
Åjaa, er nok mer vinter der enn nedi Vestfold ja[emoji4] Savner mer snø her på vinteren. Moro for unga det.

Var en overgang å flytte hit ja[emoji12] jeg er egentlig fra Skien! Men var litt herdet etter 9 år i Trondheim før jeg flytta hit[emoji12] glad i vinter og snø, men jeg savner varmere sommere[emoji12]
 
Var en overgang å flytte hit ja[emoji12] jeg er egentlig fra Skien! Men var litt herdet etter 9 år i Trondheim før jeg flytta hit[emoji12] glad i vinter og snø, men jeg savner varmere sommere[emoji12]
Å du er herfra du og (nesten hvertfall[emoji12]). Ja, jeg savner både mer snø og vinter og varmere somre. De er ikke så bra her de heller nå[emoji19]
 
Omg snø!! [emoji44] send gjerne noe av det hitover - heller sjelden det kommer hvitt i disse trakter [emoji15]
 
Å du er herfra du og (nesten hvertfall[emoji12]). Ja, jeg savner både mer snø og vinter og varmere somre. De er ikke så bra her de heller nå[emoji19]

Det er jeg vettu[emoji12][emoji12] ja, været er ikke helt som det var før[emoji849][emoji849]
 
Lykke til i morgen ❤️
 
Back
Topp