Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Om du er som meg vil den da være sterk, men blir først helt positiv når det faktisk er EL. Men det kan jo hende du får veldig tidlig EL av Letrozol og da, så jeg ville bare tipse om at den kan gi litt sterke EL-tester. :)

Takk for tips[emoji5][emoji5] da veit jeg litt hva jeg kanskje kan forberede meg på[emoji12][emoji12] tar en strimmel så jeg ikke begynner å svi av de CB digitale for tidlig[emoji23] tenkte å bruke de digitale på ettermiddagene og monitoren på morgenen!
 
Tok en EL-test nå ikveld! Var strek på den, men er nok en stund til den blir positiv! Blir spennende å se på UL på fredag! Håååper den enten blir positiv lør/søn eller holder seg til neste ons!!!!! Helst neste onsdag så jeg får tatt AB lengst mulig[emoji12]
 
Altså, jeg har en fantastisk lege[emoji173]️ snakka med han på telefonen nå, og makan til forståelse! Så nå er sykemeldingen forlenget til ut uka det evt blir innsett! Da har jeg litt tid å komme meg på dersom det blir avbrutt, og så blir den forlenget om jeg har satt inn[emoji173]️
 
Altså, jeg har en fantastisk lege[emoji173]️ snakka med han på telefonen nå, og makan til forståelse! Så nå er sykemeldingen forlenget til ut uka det evt blir innsett! Da har jeg litt tid å komme meg på dersom det blir avbrutt, og så blir den forlenget om jeg har satt inn[emoji173]️

Hei.
Jeg bare følger med på det som sies her fra sidespøret da jeg antar jeg selv må hoppe ut i det ganske snart.

Ville bare si at det var flott gjort av legen din.

Avslapping kan føre til mirakler ;)

Lykke til :)
 
Hei.
Jeg bare følger med på det som sies her fra sidespøret da jeg antar jeg selv må hoppe ut i det ganske snart.

Ville bare si at det var flott gjort av legen din.

Avslapping kan føre til mirakler ;)

Lykke til :)

Ja, han er virkelig fantastisk![emoji5] allerede vært sykemeldt siden 15.sep, men med forsøk tre sykluser på rad nå så kjennes det veldig godt å slippe å forholde seg til jobb!

Lykke til du også[emoji173]️
 
Så godt du kan ha rolige dager hjemme i denne prosessen. Tror jeg også skal be om sykemelding denne gangen, iallefall fra innsett og en uke frem. Alle kluter til på siste forsøk:-)
 
Idag skal jeg kjøpe bleier, for første gang i mitt liv! Og det er ikke til min baby[emoji20] Skal lage bleiekake til et babyshower på søndag, til ei god venninne av meg! Jeg har sagt jeg ikke orker å komme på søndag! Det blir rett og slett for mye babyfokus for min del, men når jeg ble spurt om jeg kunne ordne bleiekake klarte jeg ikke si nei[emoji20] alt som har med baby å gjøre er så sårt! har heldigvis ei som skal hjelpe meg!

Jeg veit at min gravide venninne kommer til å forstå hvorfor jeg ikke er der på søndag, for hun veit hva vi går igjennnom! Men likevel så føler jeg meg så egoistisk![emoji20] Hun kan jo ikke noe for at hun ble gravid, og jeg veit hun synes det er vanskelig å være med meg for tiden! Jeg er glad på hennes vegne, men mange timer med babyting kommer til å knekke meg ennå mer![emoji20] er jeg en dårlig venninne som ikke kommer?[emoji20][emoji20][emoji20]
 
Idag skal jeg kjøpe bleier, for første gang i mitt liv! Og det er ikke til min baby[emoji20] Skal lage bleiekake til et babyshower på søndag, til ei god venninne av meg! Jeg har sagt jeg ikke orker å komme på søndag! Det blir rett og slett for mye babyfokus for min del, men når jeg ble spurt om jeg kunne ordne bleiekake klarte jeg ikke si nei[emoji20] alt som har med baby å gjøre er så sårt! har heldigvis ei som skal hjelpe meg!

Jeg veit at min gravide venninne kommer til å forstå hvorfor jeg ikke er der på søndag, for hun veit hva vi går igjennnom! Men likevel så føler jeg meg så egoistisk![emoji20] Hun kan jo ikke noe for at hun ble gravid, og jeg veit hun synes det er vanskelig å være med meg for tiden! Jeg er glad på hennes vegne, men mange timer med babyting kommer til å knekke meg ennå mer![emoji20] er jeg en dårlig venninne som ikke kommer?[emoji20][emoji20][emoji20]

Nei, det er du ikke! :Heartred

Mye lettere å omgås henne i mer naturlige situasjoner og med færre andre sikkert, så fokuset ikke nødvendigvis er BABY hele tiden. Dette skal du faktisk styre helt selv, for du må ta mest hensyn til deg selv. :)

Jeg måtte skjerme meg selv fra en god del før vi lyktes med førstemann, og man får liksom tatt igjen en del senere. Ufrivillig barnløshet er en tilstand som er fryktelig krevende, det var det hvert fall for meg.
 
Idag skal jeg kjøpe bleier, for første gang i mitt liv! Og det er ikke til min baby[emoji20] Skal lage bleiekake til et babyshower på søndag, til ei god venninne av meg! Jeg har sagt jeg ikke orker å komme på søndag! Det blir rett og slett for mye babyfokus for min del, men når jeg ble spurt om jeg kunne ordne bleiekake klarte jeg ikke si nei[emoji20] alt som har med baby å gjøre er så sårt! har heldigvis ei som skal hjelpe meg!

Jeg veit at min gravide venninne kommer til å forstå hvorfor jeg ikke er der på søndag, for hun veit hva vi går igjennnom! Men likevel så føler jeg meg så egoistisk![emoji20] Hun kan jo ikke noe for at hun ble gravid, og jeg veit hun synes det er vanskelig å være med meg for tiden! Jeg er glad på hennes vegne, men mange timer med babyting kommer til å knekke meg ennå mer![emoji20] er jeg en dårlig venninne som ikke kommer?[emoji20][emoji20][emoji20]
Du er så absolutt ikke en dårlig venninne[emoji173][emoji173] Og vil tro at venninne din forstår deg[emoji173] Av og til trenger man bare å skjerme deg litt, denne prosessen er tøff nok om man ikke skal utsette seg for noe som kun handler om baby i flere timer[emoji173]

Du og venninnen din kan være sammen på andre arena, og du bidrar med bleiekake[emoji7] Hun vet at du er glad i henne og du bidrar på din måte nå[emoji106][emoji4]
 
Idag skal jeg kjøpe bleier, for første gang i mitt liv! Og det er ikke til min baby[emoji20] Skal lage bleiekake til et babyshower på søndag, til ei god venninne av meg! Jeg har sagt jeg ikke orker å komme på søndag! Det blir rett og slett for mye babyfokus for min del, men når jeg ble spurt om jeg kunne ordne bleiekake klarte jeg ikke si nei[emoji20] alt som har med baby å gjøre er så sårt! har heldigvis ei som skal hjelpe meg!

Jeg veit at min gravide venninne kommer til å forstå hvorfor jeg ikke er der på søndag, for hun veit hva vi går igjennnom! Men likevel så føler jeg meg så egoistisk![emoji20] Hun kan jo ikke noe for at hun ble gravid, og jeg veit hun synes det er vanskelig å være med meg for tiden! Jeg er glad på hennes vegne, men mange timer med babyting kommer til å knekke meg ennå mer![emoji20] er jeg en dårlig venninne som ikke kommer?[emoji20][emoji20][emoji20]

Syns ikke du er noen dårlig venninne. Du må ta vare på deg selv og din psyke også.

Jeg er sikker på at hun forstår og at dere kan treffes på noen andre arenaer i stedet <3

Klem
 
Jeg var i babyshower rett etter et negativt forsøk og det var tungt.. Var på gråten flere ganger, slitsomt å holde maska.. Dette var til min bestevenninne så følte ikke jeg kunne la være å gå og i ettertid er jeg jo glad jeg var med. Hun og mange der visste om min situasjon så fikk noen spørsmål også som heller ikke var så lett. Du må kjenne på det selv, jeg forstår veldig godt at du ikke orker og det gjør nok venninnen din også:)
 
Du er ikke en dårlig venninne[emoji177]Jeg hadde hatt forståelse for det hvertfall. Jeg var i babyshower midt i SA i vinter. Det var ikke sånn veldig gøy!
 
Jeg har vært i noen babyshowers opp igjennom tidene. Det var drittøft.
Dette var dog før vi kom i gang med IVF prosessen. Hadde det vært tilfelle hadde jeg latt være å dra.

Du må sette deg selv først nå, og skåne deg selv for slike situasjoner. En god venninne vil forstå og akseptere, og heller bli med deg på andre ting. Ta vare på deg selv :Heartpink
 
Enig med de andre, du er absolutt ingen dårlig venninne.
Viktigste er at du tar vare på deg selv og respekterer grensene dine. Og så er det supert at hun vil forstå.
 
Takk dere[emoji173]️[emoji173]️ er så drit at denne prosessen er så tøff at man ikke alltid kan være der for andre! Det ligger ikke i min natur å sette meg selv først! Har alltid vært et ja menneske! Er virkelig en jobb i seg selv å skulle kjenne på mine egne begrensninger! Men jeg blir flinkere[emoji5] Bleiekaka ble riktig så fin om jeg skulle sagt det selv, så håper hun blir glad for den! Mangler bare litt småstæsj å henge på den[emoji170]
 
Så bra.

Ja, det er litt av en utfordring å klare ta vare på seg selv og innse at man avogtil faktisk må sette seg selv først.
 
Skjønner deg veldig godt!
Forrige babyshower for min venninne endte med tårer og trøst på bakrommet av en annen venninne. Så forstår deg veldig godt, og jeg tror gode venninner med barn i magen skjønner at det blir sårt for oss! Uansett er du jo med å bidrar, og det betyr nok mer en man selv føler [emoji173]
 
Noen som har hørt den offisielle sangen til MOT?[emoji5] Heter MOT-sangen, og er Askil Holm og ei til som synger! Kjempefin, og mye som kan relateres til prosessen vi går igjennom! Jeg bør hvertfall ta til meg mye av det de synger[emoji173]️ Anbefales[emoji5][emoji5]
 
Baah, jeg veit om ei som ikke kommer til å sove noe særlig i natt!!! Meg[emoji137][emoji137][emoji137] og så biltur til Trondheim for meg selv imorra tidlig!! Kontroll imorra og jeg er helt latterlig nervøs!! Herregud!! Begynte testing med monitoren idag, heldigvis lav! Håper på lav ut helga, høy mandag og tirsdag, så maksimal på onsdag! Det hadde vært drømmen!! Forhåpentligvis får jeg litt svar på hvordan det ligger ann «nedi der» imorra!!
 
Back
Topp