Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Ja, det hadde nok vært bedre om sykehuset ikke sier så mye om hvordan ting går, og heller gir beskjed om hva som kan skje. Vi fikk beskjed om hvor mange prosent sjanse det var for å lykkes. Men de har ikke sagt noge om at det kommer til å gå bra eller dårlig til oss, og det syns jeg er like greit faktisk [emoji4]
Gleder meg iallefall til å følge deg videre, masse lykke til [emoji173]️

Takk skal du ha[emoji173]️[emoji173]️ lykke til du også[emoji173]️
 
Leste du skrev at det må være noe galt med det og. Her har jeg utredning for habituell abort bak meg, men finner absolutt ingen årsak til at jeg har mistet alle de gangene[emoji849]

Er jo ikke sikkert det er det, men jeg har bare en følelse av at det er noe mer enn bare uflaks[emoji848][emoji848][emoji848]
 
Er jo ikke sikkert det er det, men jeg har bare en følelse av at det er noe mer enn bare uflaks[emoji848][emoji848][emoji848]
Skjønner det.. Det har jeg følt også. Og føler enda, men nå har vi liksom testet ut alt da[emoji849] Så nå denne runden håååper jeg det går!
 
Skjønner det.. Det har jeg følt også. Og føler enda, men nå har vi liksom testet ut alt da[emoji849] Så nå denne runden håååper jeg det går!

Håååper det ja[emoji8][emoji8] nå har du prøvd lenge nok!!!
 
Så hyggelig at du har lest litt[emoji5]

Ja, negative forsøk er noe herk[emoji20] men forhåpentligvis så får jeg plass allerede i neste syklus! Er heldigvis ikke så lange ventetider på St.Olavs sammenlignet med andre offentlige behandlingssteder i Norge!

AB-kur er antibiotika-kur! Har sendt en prøve med mensblod (æsj, i know) til Hellas, og fått påvist "bacterial overload" i underlivet/livmor! Dette kan gjøre det vanskelig for egget å feste seg! Så nå skal jeg ta AB-kur før neste innsett for å forhåpentligvis gjøre "forholda litt bedre" nedi der[emoji12] dette er ikke noe som gjøres i Norge, men etter flere negative forsøk så prøver vi alt og har tenkt litt utenfor boksen! Flere her inne på assistert som har gjort det samme, og som både har blitt gravide på egenhånd etter mange år med prøving og fler som har blitt gravide på ivf-forsøk etter kur[emoji5] de tester bl.a for skjult klamydia, ureaplasma og mykoplasma! Vi fikk ikke utslag på denne, men kun på bakterier[emoji5]
Måtte bare spørre om noe her ang hellas prøve.. jeg også fikk akk det samme utslaget som deg - kun bacterial load men fikk forklart at det ikke er et hinder (det vil jo alltid være bakterier tilstede i et riktig mengdeforhold mellom populasjoner) men lurte på hvordan og hvorfor du fikk ab kur? Jeg fikk ikke et slikt tilbud så ble bare nysgjerrig [emoji16]
 
Det vet jeg ikke![emoji848] Jeg fikk bare beskjed om at jeg burde ta en AB kur som forberedelse til innsett, starte 20 dager før innsett for å gjøre det optimalt for innsett![emoji5] så da gjør jeg det[emoji5][emoji5]
 
Da kom TR med et brak her på morgenkvisten, akkurat som bestilt på den dagen jeg håpa[emoji1319][emoji1319][emoji1319]

Håper St.Olavs ringer meg tilbake idag, slik at vi får vite om det blir rett på nytt forsøk eller ikke![emoji1317][emoji1317][emoji1317] Blir det det, så starter jeg AB-kuren imorra[emoji1320][emoji1320][emoji1320]
 
Hipp hurra!! Da får vi starte rett på[emoji1317][emoji1317] starter på Letrozol på fredag på CD3!! Glemte å spørre hvor mange dager jeg skal gå på det, men slik jeg har forstått det innpå her så er det 5 dager! Regner med det står på info jeg skal få i posten![emoji5][emoji5] UL-kontroll blir fredag 27.10, og mest sannsynlig innsett i uke 45! Håååper på god timing på EL og at siste(!!!!) egget overlever og er gullegget[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Naturlig syklus denne gangen[emoji5] Oppstart på AB-kur blir imorra[emoji1320][emoji1320]
 
Last edited:
Herregud så bra!!! Det er jo like rundt hjørnet jo! Heia gullegget :happy:
 
Back
Topp