Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så godt å få bekreftet at det ikke er noen rester igjen! Da kommer kroppen seg mye raskere tilbake til normalen? Har du sluttet helt å blø også? Tror å huske jeg blødde i underkant av 3 uker, men var bare litt spotting mot slutten. Veldig deilig når det gir seg helt.

Og gud bedre for ei fantastisk dame av ei jordmor du har komt deg til! Skulle så inderlig ønske slike fantes overalt! Jeg har jo ikke hatt noe møte med helsevesenet enda, bortsett fra sykepleierne i Haugesund og gyn hos Hausken. Men det blir liksom ikke helt det samme. Har enda til gode å i det hele tatt treffe min nye fastlege

Jeg har ikke blødd på en uke jeg[emoji5] fikk cytotec på en tirsdag og hadde siste blødningsdag søndag samme uka! Kun litt spotting 2-3 dager etterpå! Tilsammen så blødde jeg en uke, siden det starta to dager før jeg fikk cytotec[emoji5] Så jeg har vel vært heldig sånn sett! Spent på hcg prøven min fra fredag, får ikke svar før imorra! G- test idag så slik ut innen tidsfristen:

6b556cfde79444186d61e5dbcb2f9b88.jpg


Kommet en svak strek nå i etterkant, men tror den snart blir helt borte! EL-test idag slo ut, men slik jeg har forstått det så er de mer ømfintlige for hcg enn G-testene!

Ja, hun var virkelig fantastisk! Så blir nok flere TUL på meg neste gang[emoji12] hu syntes det var helt absurd at St.Olavs ikke fulgte opp med UL etter med.abort! Noe jeg er helt enig i! Men nå kjørte jeg 4 mil, kontra 17 mil til Trondheim! Så var helt greit for meg[emoji5]
 
Jeg har ikke blødd på en uke jeg[emoji5] fikk cytotec på en tirsdag og hadde siste blødningsdag søndag samme uka! Kun litt spotting 2-3 dager etterpå! Tilsammen så blødde jeg en uke, siden det starta to dager før jeg fikk cytotec[emoji5] Så jeg har vel vært heldig sånn sett! Spent på hcg prøven min fra fredag, får ikke svar før imorra! G- test idag så slik ut innen tidsfristen:

6b556cfde79444186d61e5dbcb2f9b88.jpg


Kommet en svak strek nå i etterkant, men tror den snart blir helt borte! EL-test idag slo ut, men slik jeg har forstått det så er de mer ømfintlige for hcg enn G-testene!

Ja, hun var virkelig fantastisk! Så blir nok flere TUL på meg neste gang[emoji12] hu syntes det var helt absurd at St.Olavs ikke fulgte opp med UL etter med.abort! Noe jeg er helt enig i! Men nå kjørte jeg 4 mil, kontra 17 mil til Trondheim! Så var helt greit for meg[emoji5]

EL testene er veldig følsomme for hcg ja, og slår fort ut. Vil tro at du nok gjerne ser nedgang også på disse ganske snart :)
Synes også det var ganske spesielt at jeg selv ikke ble følgt opp noe som helst etter min runde med cytotec. Nå gikk det heldigvis bra, men har hørt mange historier hvor det ikke har gått så greit som det gjorde med meg.
Godt at jordmor passer på deg :)
 
Hcg 47 på fredag, så da halverer den seg hvert andre døgn[emoji5] ca 11-12 idag tenker jeg, så i løpet av uka bør det være helt ute[emoji1319][emoji1319]
 
EL testene er veldig følsomme for hcg ja, og slår fort ut. Vil tro at du nok gjerne ser nedgang også på disse ganske snart :)
Synes også det var ganske spesielt at jeg selv ikke ble følgt opp noe som helst etter min runde med cytotec. Nå gikk det heldigvis bra, men har hørt mange historier hvor det ikke har gått så greit som det gjorde med meg.
Godt at jordmor passer på deg :)

Var litt nedgang på den idag[emoji5] så jeg fortsetter å teste til den er blank! Så veit jeg at ny stigning igjen er at EL nærmer seg!

I know, også hørt om fler som ikke har blitt sjekka og som har endt med utskrapning mange uker etter! Sånn skal det ikke være! Er mer enn nok venting i dette gamet som det er!!
 
Var litt nedgang på den idag[emoji5] så jeg fortsetter å teste til den er blank! Så veit jeg at ny stigning igjen er at EL nærmer seg!

I know, også hørt om fler som ikke har blitt sjekka og som har endt med utskrapning mange uker etter! Sånn skal det ikke være! Er mer enn nok venting i dette gamet som det er!!

Ja er forferdelig den ventetida, husker det som om det skulle vært i går. Var komt like langt som deg da det gikk galt.
Det gikk forsåvidt greit å vente, men det var kjipt når jeg begynte å blø igjen etter noen dagers opphold. Også på jobbtur i tillegg :dead:
Men nå krysser jeg alt for at det går bedre for dere neste gang, og kanskje også en ventespire på veien? :)
 
Ja er forferdelig den ventetida, husker det som om det skulle vært i går. Var komt like langt som deg da det gikk galt.
Det gikk forsåvidt greit å vente, men det var kjipt når jeg begynte å blø igjen etter noen dagers opphold. Også på jobbtur i tillegg :dead:
Men nå krysser jeg alt for at det går bedre for dere neste gang, og kanskje også en ventespire på veien? :)

Heldigvis ikke kommet noe mer her, og iom at det ikke var noen rester så kommer det nok ikke mer heller[emoji5] så da er vel første blødning som kommer mens, og det håper jeg blir om ikke så altfor mange uker!

Må jo prøve på en ventespire, selvom det er litt gitt opp! Men er jo ventespire-boom innpå her, så skal vel aldri si aldri[emoji12]
 
Mannen mener det har klikka for meg!! Jeg skjønner ikke hva han mener[emoji12][emoji23]

9b484597e1a89d3c3a277a544cd9d1a4.jpg


Har lissom blitt en daglig rutine å skulle teste hver morgen! G-test er så og si negativ nå, men henger igjen på EL-testen! Og ikke synket noe særlig de siste tre dagene heller! Blir to testefri dager nå i helga siden vi skal på vannet!

God helg[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️
 
Mannen mener det har klikka for meg!! Jeg skjønner ikke hva han mener[emoji12][emoji23]

9b484597e1a89d3c3a277a544cd9d1a4.jpg


Har lissom blitt en daglig rutine å skulle teste hver morgen! G-test er så og si negativ nå, men henger igjen på EL-testen! Og ikke synket noe særlig de siste tre dagene heller! Blir to testefri dager nå i helga siden vi skal på vannet!

God helg[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

God tur på fjorden ✨❤️
 
Mannen mener det har klikka for meg!! Jeg skjønner ikke hva han mener[emoji12][emoji23]

9b484597e1a89d3c3a277a544cd9d1a4.jpg


Har lissom blitt en daglig rutine å skulle teste hver morgen! G-test er så og si negativ nå, men henger igjen på EL-testen! Og ikke synket noe særlig de siste tre dagene heller! Blir to testefri dager nå i helga siden vi skal på vannet!

God helg[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️
God helg og god tur [emoji1]
 
Får ikke til den her multi-quote jeg altså[emoji12][emoji12]
 
Takker[emoji295]️[emoji295]️

31d242646f965a0897deed0df0712344.jpg


Får nyte en pils i sola mens man fortsatt kan [emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Det der så ikke feil ut :D
 
Det der så ikke feil ut :D

Overhode ikke[emoji295]️[emoji295]️ fiskekonkurranse i helga, så satser på å dra i land seieren på den[emoji23][emoji23]
 
Så utrolig godt det er å flytte fokus fra prøving, venting og testing[emoji295]️[emoji295]️ virkelig balsam for sjela å bare gjøre noe annet! Idag har vi virkelig været med oss, fantastisk flott[emoji295]️ håper dette været fortsetter resten av sommeren til vi kan prøve igjen!

8e106b049450165debb6e303ea9ecf16.jpg


4ea200a621362fe100f565d190bcf6b3.jpg
 
Kom tidligere hjem enn planlagt idag, så da røyk jeg på noen tester siden jeg ikke gikk på do i morges[emoji5] Og det ble en gledelig overraskelse[emoji3]
Helt blank G-test og positive EL-tester! Endelig, kroppen er i rute[emoji173]️

1b265852c5f8148b9a83f9fda690d2af.jpg


Jeg vet ikke om jeg tør å håpe en gang på en ventespire, men om lutealfasen min er som før MA så blir det hvertfall oppstart med fryseforsøk i august og ikke september som jeg fryktet[emoji5] for en avslutning på en fantastisk helg[emoji295]️[emoji295]️
 
Da er jeg ferdig med testing graviditeten ut og EL opp![emoji1319] positiv EL-test søndag og igår, negativ idag[emoji1319]
 
Da er jeg ferdig med testing graviditeten ut og EL opp![emoji1319] positiv EL-test søndag og igår, negativ idag[emoji1319]

Da er det bare å hive seg i høyet siden du mest sannsynlig har EL i dag ;)
 
Da er det bare å hive seg i høyet siden du mest sannsynlig har EL i dag ;)[emoji111]

Det som er problemet, jeg er på tur med jobben[emoji51][emoji51][emoji51] får håpe at mannens trege svømmere er på vei oppover etter inntrykk sent søndag kveld[emoji23][emoji23]
 
Det som er problemet, jeg er på tur med jobben[emoji51][emoji51][emoji51] får håpe at mannens trege svømmere er på vei oppover etter inntrykk sent søndag kveld[emoji23][emoji23]

Åh sånn ja :)
Kjip timing, men får håpe det ligger noen på lur ;)
 
Back
Topp