Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Gratulerer ❤️ Har ikke fått med meg dette jeg, er alt for lite her inne for tiden, de små tar mye av tiden våres :Heartbigred men jeg elsker det :joyful:
 
Gratulerer med gullet ❤️❤️
 
1 måned❤️

På onsdag var vår lille 1 mnd allerede! Som tiden flyr! Vi koser oss masse, men det er veldig hektisk og tøft også! Jeg er en av dem som gleder meg til barnehagen åpner igjen!! Storebror er rastløs og kjeder seg hjemme, og han tester myye grenser! Er også noe sjalusi, noe som er helt naturlig! Ikke lett å skulle dele på mamma spesielt! Men han er svært så kry over lillebror, og vil helst kose på han hele tiden❤️ Mannen har heldigvis jobba bare halve dager, for å avlaste meg hjemme! Nå er det godt han har påskeferie og er hjemme hver dag❤️

Lille Håkon vokser og trives❤️ Ammingen går mye bedre denne gangen, men vi jobber litt med sugetak fortsatt! Puppene er ikke helt ammevennlige og gapet til lille ikke så stort enda, så det fører til endel luft hos han! Men det er overkommelig, jeg har ikke vondt og han får tømt dem, så satser på at det bare blir bedre! Han vokser hvertfall som en helt og kurven går rett til værs! Henrik søkte aldri puppen og vræla hver mating, så det er stor forbedring til denne gangen❤️ Ellers er han en ganke rolig og bedagelig type, sover godt og er verdens nydeligste lille❤️

Legger ved et lite bilde av mine små, vennligst ikke quote det❤️

30DE9D70-3767-4696-ABB5-E492E1F0E21F.jpeg
 
For ett nydelig bilde av brødrene :Heartred:Heartred:Heartred
 
Fine guttene ❤️❤️
 
Herregud for et nydelig bilde av et enda nydeligere søskenpar❤️❤️
 
Ååh så herlig bilde! :Heartred

Det er full fart med to under to hjemme ja! Og min skal tusle hjemme til august. :bag:
 
Hvordan går det med deg? ❤️
Jeg føler du nettop fikk 1 mann :hilarious:
Tiden går jammen fort , så fint bilde av de to søsknene da :)
Her her småen min 1 år den 1 , så planlegger den første bursdagen :joyful:
 
Så nydelige gutter du har<3
 
Guttene dine er så nydelige :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp