Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Gratulere! :Heartbigred
 
Gratulerer så masse <3
 
oh yes!! Tiden flyr helt sykt, og helt enig, kjennes ut som noen uker siden jeg sto og hylte på badet med tre positive tester!! Masse lykke til med forsøk nå❤️ Synes du kan få ta over stafettpinnen etter meg nå!
Ja, det synes jeg også! Håper jeg kan overta stafettpinnen jeg også, og at ukene vil fly like fort for meg :D

Edit: Herrefred! Du har jo født!! Luksus å lese igjennom alt først :hilarious:

Men gratulerer så mye med en perfekt liten lillebror❤️❤️ Og så herlig med rørende første møte! Nyt tiden sammen nå❤️❤️
 
Åh men se på lillebror da :Heartblue
Henrik og Håkon, fantastiske navn på de flotte guttene deres! Gratulerer så mye som tobarnsmor kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred
 
Næmmen, plutselig har du jo født jo! :Heartred
Gratulerer SÅ mye med nydelige lillegutt, fantastisk å høre at fødsel gikk fint og at det er bra med dere. Kos dere masse!!!:Heartred
 
Gratulerer så mye med skjønne lille Håkon!! :Heartred Jeg syns dette svangerskapet bare føyk avgårde. Plutselig så var lillebror her! Så fint at du fikk oppleve en "vanlig" fødsel og at alt er bra med dere!
 
Kom inn på dagboka di gjennom et søk på "tett nese graviditet" og endte med å lese hele på rappen! Og det må jeg bare si - for en vei, for en historie, for noen påkjenninger dere har vært igjennom og for en evne til å stå i det! Blir så utrolig glad for at dere har fått de to barna deres og ønsker dere all mulig lykke til videre :love7 Målløs :Heartbigred
 
Håkon 1 uke
Tenk at lille allerede er 1 uke gammel! Det har vært en meget spesiell uke må jeg si! Storebror har vært syk, med mistanke om RS-virus! Så han har bodd hos svigers sammen med mannen siden vi kom hjem fra barsel på onsdag! Jeg har vært hjemme med lillebror alene! Men vi ble sterkt frarådet å ha dem sammen pga Håkon, så da fulgte vi det! Ikke rakk vi å få svar på prøvene før helga heller! Men imorra er det 1 uke siden første symptomer, så imorra håper vi de kan få komme hjem! Så får vi bare passe på at Henrik ikke er oppi ansiktet på Håkon ifht smitte! I utgangspunktet så står det at det som regel smittes i tidlig fase! Henrik har kun hoste nå, og har vært feberfri siden lørdag formiddag! Jeg savner han så forferdelig og det har revet mammahjertet mitt i stykker å ikke kunne vært med han nå som han har vært syk!:(:(:( Men vi har måtte tenkt på hva som har vært til det beste for minstemann!

ellers er jeg veldig glad jeg allerede har født, med tanke på Korona og alle restriksjonene på både føden og barsel nå!

Med Håkon går alt bra! Han er en rolig liten kar! Han sover mye og skriker lite! OG, vi får til ammingen❤️❤️❤️❤️ Det er helt herlig! Kjenner jeg er så mye roligere denne gangen, og det føles så GODT!!
 
Og TUSEN TAKK for alle gratulasjoner❤️❤️❤️
 
Fortvilende med så syk storebror. Håper han og pappaen får komme hjem imorgen
 
Gratulerer med lillebror :Heartblue
 
Så kjedelig at Henrik er syk og at dere ikke har fått vært sammen hele familien. Krysser fingrene for at han blir raskt frisk igjen. Kos deg med dine to små! :)
 
Kom inn på dagboka di gjennom et søk på "tett nese graviditet" og endte med å lese hele på rappen! Og det må jeg bare si - for en vei, for en historie, for noen påkjenninger dere har vært igjennom og for en evne til å stå i det! Blir så utrolig glad for at dere har fått de to barna deres og ønsker dere all mulig lykke til videre :love7 Målløs :Heartbigred

Oj, da har du hatt en del å lese gitt:facepalm: tusen takk for fine ord! Veien har utvilsomt vært tøff, men så uendelig verdt det❤️
 
Back
Topp