Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Så godt å være ferdig med jobbingen, bra jobba!! Fiiine magen❤️
 
Det går fint :) Kost oss glugg i 5 uker nå med pappa hjemme i perm. Fra mandag av er jeg alene med de. Litt spent på hvordan det kommer til å gå :rolleyes:

Så godt å høre❤️ Skjønner du er spent på det ja!! Jeg var veldig spent og redd faktisk, når mannen skulle på jobb igjen etter 2 uker når Henrik ble født! Og du har jo to:D men er helt sikker på at det kommer til å gå veldig bra:angelic::angelic::angelic:
 
Så godt å være ferdig med jobbingen, bra jobba!! Fiiine magen❤️

Veldig godt!! Skuldrene er noen kilo lettere nå!! Tusen takk❤️❤️ Blir det nytt forsøk på dere nå??
 
Veldig godt!! Skuldrene er noen kilo lettere nå!! Tusen takk❤️❤️ Blir det nytt forsøk på dere nå??
Det blir nytt forsøk i november, tenk om vi kunne fått tidenes julegave i år da❤️
 
Vis vedlegget 309854

16+2❤️

Igår kveld hadde jeg siste vakt av de fire ukene jeg måtte jobbe! Herregud, det var en så sinnsykt lettelse å gå fra jobb! Tårene bare trilla! Det er søkt om sv.penger fom førstkommende mandag, så nå håper jeg så inderlig det går i orden! Først da jeg skal senke skuldrene helt! Nå skal jeg prøve å nyte graviditeten og den voksende magen! Jeg tror jeg blir diiiiger!!!

16 uker allerede ❤️❤️ så fort tiden har gått!
Håper du får sv.penger så fort som mulig ❤️
 
Tusen takk❤️
Det tikka inn 13.000 fra nav på kontoen min 1.oktober! Sykepenger fra etter arbeidsgiverperioden og frem til jeg friskemeldte meg! Etter mye telefoner med nav, så er det ingen som kan svare meg på hvorfor jeg har fått dem, og jeg har ikke fått noe vedtak! Nå vurderer de saken på nytt siden ingen fant noe dokumentasjon, så får vi se hva vurderingen blir og om det er en riktig utbetaling! De pengene står hvertfall ubrukt på en konto frem til jeg evt får er vedtak på at jeg skal ha dem!!! For et surresystem!!!!
Stemmer, hadde glemt du sa det.
Spennende å se hva de kommer til, men rart de ikke fant noe på det de skulle sjekke opp ift de spesielle unntakene
 
16 uker allerede ❤️❤️ så fort tiden har gått!
Håper du får sv.penger så fort som mulig ❤️

Ja vettu, jeg er faktisk enig!! Denne gangen går tiden veldig fort!!
Det håper jeg også! Jeg er inne på vanlig fastlønn fom uka som kommer, og så får jobben tilbakebetalt av nav! Så jeg håper virkelig det blir i orden, hvis ikke blir jeg skyldig jobben enda mer penger:eek::eek::eek:
 
Stemmer, hadde glemt du sa det.
Spennende å se hva de kommer til, men rart de ikke fant noe på det de skulle sjekke opp ift de spesielle unntakene

Veldig!! Hvis det viser seg at jeg har gått under noen unntak, så vil jeg veldig gjerne vite hvilke!!
 
Fineste magen :love017 Og jeg er SÅ glad for at du er ferdig med de fire fæle jobbeukene - og ikke minst at det gikk bra. Du er tøff altså! ❤️❤️ Nå håper jeg svangerskapspenger går i orden slik at du KUN kan slappe av og tenke på deg og mini i magen fremover :love7
 
Det blir nytt forsøk i november, tenk om vi kunne fått tidenes julegave i år da❤️

Åh, så spennende!!! Gleder meg til å følge deg, og håååper dere får tidenes julegave❤️ Det er så inderlig fortjent!!!
 
Fineste magen :love017 Og jeg er SÅ glad for at du er ferdig med de fire fæle jobbeukene - og ikke minst at det gikk bra. Du er tøff altså! ❤️❤️ Nå håper jeg svangerskapspenger går i orden slik at du KUN kan slappe av og tenke på deg og mini i magen fremover :love7

Tuusen takk❤️❤️ Ja fytti, det var skikkelig skummelt rett og slett! Tror nok jeg har gått på et høygir for å klare å stå i det psykisk, for jeg kjenner på en litt sånn mentalt utmattelse nå! Men er helt sikker på at det vil bedre seg om alt går i orden med svangerskapspengene!
 
Tuusen takk❤️❤️ Ja fytti, det var skikkelig skummelt rett og slett! Tror nok jeg har gått på et høygir for å klare å stå i det psykisk, for jeg kjenner på en litt sånn mentalt utmattelse nå! Men er helt sikker på at det vil bedre seg om alt går i orden med svangerskapspengene!
Det er neimen ikke rart om du føler deg psykisk utmatta nå altså. Både hele situasjonen i forkant med all usikkerhet, for så å få den nedslående beskjeden om at det stemte og at du måtte tilbake på jobb. Det kan knekke selv den sterkeste, tenker jeg. Vi får satse på at de neste månedene blir roligere ❤️
 
Det er neimen ikke rart om du føler deg psykisk utmatta nå altså. Både hele situasjonen i forkant med all usikkerhet, for så å få den nedslående beskjeden om at det stemte og at du måtte tilbake på jobb. Det kan knekke selv den sterkeste, tenker jeg. Vi får satse på at de neste månedene blir roligere ❤️

Uff ja!! Utrolig hvor mye økonomiske bekymringer kan påvirke, og jeg føler virkelig med dem må ha jevnlig kontakt med nav i hverdagen! Er jaggu ikke bare bare! Og det er jo klart at dersom jeg hadde hatt en annen type jobb uten den risikoen, eller om jeg hadde fått tilrettelegging, så hadde saken vært en annen! Jobben min er drevet av frelsesarmeen, med «omsorg for hele mennesket» som viktigste verdi i arbeidet vi gjør! Det gjør at det stikker litt ekstra at jeg ble satt i risikoarbeid, og at jeg måtte skrive under på at jeg var der på eget ansvar!
 
Ja vettu, jeg er faktisk enig!! Denne gangen går tiden veldig fort!!
Det håper jeg også! Jeg er inne på vanlig fastlønn fom uka som kommer, og så får jobben tilbakebetalt av nav! Så jeg håper virkelig det blir i orden, hvis ikke blir jeg skyldig jobben enda mer penger:eek::eek::eek:

Oi, ja håper virkelig det går i orden!
 
09111ADA-44DD-4108-AF0D-73166C410B39.jpeg


5164BFFD-2BCF-465C-823D-240CA9660546.jpeg



OUL❤️

Idag har vi vært på OUL, og alt står bra til! Det er fortsatt en lillebror som gjemmer seg i magen:Heartblue jeg ble satt tilbake en dag, så jeg er 18+0 idag og termin blir 29.mars! Jeg har morkaka bak denne gangen, og har begynt å kjenne liv! Det er såå koselig❤️
 
Så herlig! :D
 
Det øverste bildet der *smelt :Heartred
 
Back
Topp