Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Tusen takk❤️❤️ Veldig godt!! Bra med deg? Har du satt inn egg nå??

Ja, hadde innsett på fredag. Merker jeg er bittelitt mer avslappet denne gangen. Samtidig er det fryktelig spennende! Jeg har jo glemt alt sammen fra forrige forsøk. Det siste jeg gjorde før innsettet var å tisse ;) I og med at jeg ikke har noen dagbok gikk jeg gjennom tråden "Februar 2018" for å se hvordan det var sist jeg lyktes. Uff, for noen nervepirrende dager vi hadde! Som heldigvis endte med de nydelige guttene våres! :Heartred Har ingen symptomer denne gangen. Men det virka ikke som jeg hadde det sist heller
 
Ja, hadde innsett på fredag. Merker jeg er bittelitt mer avslappet denne gangen. Samtidig er det fryktelig spennende! Jeg har jo glemt alt sammen fra forrige forsøk. Det siste jeg gjorde før innsettet var å tisse ;) I og med at jeg ikke har noen dagbok gikk jeg gjennom tråden "Februar 2018" for å se hvordan det var sist jeg lyktes. Uff, for noen nervepirrende dager vi hadde! Som heldigvis endte med de nydelige guttene våres! :Heartred Har ingen symptomer denne gangen. Men det virka ikke som jeg hadde det sist heller

Gratulerer så masse som ruger❤️❤️ Godt du er litt mer avslappet, tror egentlig det bare er positivt også egentlig! Åh, gjorde du? Ja fyttikatta, den måneden der var ekstremt nervepirrende! Dèt var mye blanda følelser på en gang! Og tenkt at de små er snart 1 år!! Jøye meg som tiden flyr!!
 
Tusen takk kjære du❤️ Bra med deg? Har så lite tid til bv nå med all jobbinga! Ny UL snart??

Skjønner jeg godt! Det går bra ja, tror jeg :Heartred Du vet jo hvordan det er, opp og ned med angst og glede. Var på en i forrige uke for jeg holdt på å klikke, alt vel! Og nå er det seks dager igjen til neste planlagte :) Da er jeg 11+5 så da begynner det å bli virkelig gitt!
 
Skjønner jeg godt! Det går bra ja, tror jeg :Heartred Du vet jo hvordan det er, opp og ned med angst og glede. Var på en i forrige uke for jeg holdt på å klikke, alt vel! Og nå er det seks dager igjen til neste planlagte :) Da er jeg 11+5 så da begynner det å bli virkelig gitt!

Oh yes, feel you!! Fikk en ekstra UL på søndag jeg også! Hadde egentlig ikke før OUL! Tenk for en milepæl dere går i møte nå! Men når du var på UL og så liv i forrige uke, så er det ganske tilnærmet lik liten risiko for at det går galt som ved 12 uker!❤️ Du skal bli mamma❤️
 
Fine magen! Så stas med en lillebror på vei :Heartblue hvordan går det med deg og jobb? Du er vell snart i mål med de 4 ukene du måtte jobbe? :)
 
Blir definitivt ingen perm uten lønn her med lillebror!! Jeg skal utsette permen 3 uker i juli med ferie, og spare 2 uker til slutten av 2020 etter å ha jobba en periode! Tør ikke mer tull (selvom vi ikke skal ha fler)!!

Tusen takk❤️❤️ I know, sykt å tenke på at det har gått et år! Lillebror står i fare for å bli navnløs rett og slett! Vi brukte det ene navnet vi var enige om på Henrik:hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg har vel pr definisjon ferie nå, hvis jeg ikke tar helt feil :p Håper jeg får lønn :wideyed:
Jeg har begynt å se etter ny jobb, selv om det akkurat nå frister veldig å bare drite i det og ha fri hele sommeren :p Men Det kommer jeg garantert til å angre på når lønna mangler :p Og selv om det er ca 0 sannsynlighet for at vi klarer det selv, så er prevensjon et ikke-tema her, så man vet jo aldri :p

Kanskje lillebror bare må hete Lillebror? :D Henrik er jo et lett kongelig navn, og der er det jo mange flotte å se på :D Jeg hadde Henrik på lista til jeg fant meg en mann fra Østerdalen :p Han uttaler det «Henrik», men det blir «Hænrik» på min dialekt, og da funka det ikke lenger :p Vi hadde ganske mange navn som måtte utgå grunnet forskjellig uttale :hilarious:
 
Jeg har vel pr definisjon ferie nå, hvis jeg ikke tar helt feil :p Håper jeg får lønn :wideyed:
Jeg har begynt å se etter ny jobb, selv om det akkurat nå frister veldig å bare drite i det og ha fri hele sommeren :p Men Det kommer jeg garantert til å angre på når lønna mangler :p Og selv om det er ca 0 sannsynlighet for at vi klarer det selv, så er prevensjon et ikke-tema her, så man vet jo aldri :p

Kanskje lillebror bare må hete Lillebror? :D Henrik er jo et lett kongelig navn, og der er det jo mange flotte å se på :D Jeg hadde Henrik på lista til jeg fant meg en mann fra Østerdalen :p Han uttaler det «Henrik», men det blir «Hænrik» på min dialekt, og da funka det ikke lenger :p Vi hadde ganske mange navn som måtte utgå grunnet forskjellig uttale :hilarious:

Lønn er aldri feil å få gitt:hilarious: merka det godt i sommer at det ikke kom inn! Men flaks så fikk jeg igjen endel på skatten

Vi får se, vi må jo bli enig om et navn til slutt! Mannen min er jo fra nord-østerdalen, og vi bor her! Men her utales det Henrik:D men er store forskjeller fra bygd til bygd her ifht dialektene!
 
Lønn er aldri feil å få gitt:hilarious: merka det godt i sommer at det ikke kom inn! Men flaks så fikk jeg igjen endel på skatten

Vi får se, vi må jo bli enig om et navn til slutt! Mannen min er jo fra nord-østerdalen, og vi bor her! Men her utales det Henrik:D men er store forskjeller fra bygd til bygd her ifht dialektene!
Nord-Østerdalen er tingen :p
I bygda mannen min er fra har de mystisk uttale på veldig mange navn. De har trykket på feil plass på en måte, Kathrine blir Kattrine, Sofie blir Soffie, Olai blir Ollai.. Så det kutta mange navn for vår del og :p

Jeg får sikkert ikke noe igjen på skatten neste år, så her tas ingen sjanse :p
 
Last edited:
Fine magen❤️ Godt du er halvveis i jobbingen og snart kan legge det fra deg!
 
Oj, der er jo snart!!! Så spennende!! Gleder meg til å følge deg❤️❤️ Uff ja, det er kjipt med innsett i naturlig syklus!! Har du stabil syklus da?
Jeg trodde jeg hadde det! Eller, jeg har jo det, men nå når jeg har testet etter el så ser jeg jo at jeg har veldig kort lutealfase. Fikk maks på monitor CD 20 og tr på CD28. Det er vel ikke helt innafor?
 
Gratulerer så mye med en gutt til på vei ❤️ Det blir stas for Henrik! Og så sender jeg deg en gedigen styrkeklem! For en forferdelig tøff situasjon du står i altså. Skulle ikke vært lov :( Hold ut!!
 
Jeg trodde jeg hadde det! Eller, jeg har jo det, men nå når jeg har testet etter el så ser jeg jo at jeg har veldig kort lutealfase. Fikk maks på monitor CD 20 og tr på CD28. Det er vel ikke helt innafor?

Hmmz, der er kanskje litt kort ja! Vært sånn flere sykluser eller bare en? Ville nevnt det for klinikken kanskje! Kan vel få mer progesteron mot kort lutealfase:happy:
 
Gratulerer så mye med en gutt til på vei ❤️ Det blir stas for Henrik! Og så sender jeg deg en gedigen styrkeklem! For en forferdelig tøff situasjon du står i altså. Skulle ikke vært lov :( Hold ut!!

Tusen takk❤️ Håper de kommer til å få masse glede av hverandre!! Nei, ingen drømmesituasjon dette gitt! Neste torsdag kveld er jeg ferdig!! Men jeg skal jobbe 6 vakter fra imorra tom torsdag! Kun fri mandag! Men nå ser jeg målstreken i det minste❤️
 
Back
Topp