Et herremåltid!!

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1398537374.813671.jpg min lørdagsmiddag!! Kaptein-kjeks og vannmelon! Jeg klarer ikke varm mat for tiden så vi skulle ha reker idag! Men de var utsolgt :( :( :( får ta d til uken heller da :) hva har dere spist til middag?

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Vis vedlegget 58867 min lørdagsmiddag!! Kaptein-kjeks og vannmelon! Jeg klarer ikke varm mat for tiden så vi skulle ha reker idag! Men de var utsolgt :( :( :( får ta d til uken heller da :) hva har dere spist til middag?

Glemte å si at dette nytes med et glass iskald sprite ;)

Vi hadde hjemmelagd pizza, i går og i dag :-) lagde med skinke i dag, knallgodt :-) er i bedre form i dag enn på leenge :-D gleder meg stort til jeg slipper å gå å være redd for å bli kvalm konstant. Jenta mi har vannkopper og vi er hjemme alene i kveld, og heldigvis sovna hun. Så nå er det meg-tid og chick flick filmer på tv3!

nam! vannmelon <3 Jeg var innom 4 butikker for å finne vannmelon i dag, og begynte nesten å gråte av glede når jeg fant ;)

farris... jeg er lei

Åååå, den vannmelonen så god ut! :D Vil ha! :D Her ble det grilling i dag, funka fint det :D

Vi grillet i dag. Og jeg klarte faktisk en liten hamburger med mye salat til tross for kvalmen di siste dagene. Og så har jeg drukket alkoholfritt øl i solen! Det var godt det!! Anbefaler Estrella og San Miguel sitt alkoholfrie øl til andre ølelskere! Fås kjøpt på Vinmonopolet :)

Ikke spist middag idag. Var hos mamma på vafler og is :)

Og nå fikk jeg skikkelig lyst på sprite. En brus jeg ikke liker :p Rare gravidkropp!! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Her ble det grilling i går:) Hamburger som var like seig som en skosåle:o Sånn går det når jeg skal gjøre 100 ting på engang:D

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Ikke spist middag idag. Var hos mamma på vafler og is :)

Og nå fikk jeg skikkelig lyst på sprite. En brus jeg ikke liker :p Rare gravidkropp!! :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Haha, jeg drikker heller aldri sprite.. Men igår på butikken var det det eneste som falt meg inn :p

Back
Topp