Et hav av følelser..

Planteroginteriør

Flørter med forumet
Det er så merkelig å gå fra å være test-tøs, til å plutselig stå der med en ekte strek. Jeg er så sjokka og det siste døgnet har vært merkelig - jeg er ikke klar for hverdagen i morgen. Hodet er fullt av bekymringer, alt fra min helse, babyen sin helse, økonomi, kommende storesøsken.. Mannen ber meg om å stresse ned, og det er jo sant. Alt må ikke løses med en gang...

Å i tilegg stikker det så sinnsykt ned i underlivet - og jeg kjenner at livmora blir større. Merkelig!

Håper dere har det fint :Heartred
 
Forstår følelsene dine godt :Heartred
Jeg kjenner også på at det er uvirkelig. Og rart. Det å vente på 2 streker og plutselig ha det det er ganske rart. Jeg sender deg en god klem:Heartred
 
Veldig forståelig! Har det mye likt her. Mannen er veldig redd for at det skal være noe med babyen, som vil hindre oss i å gi storesøstrene det livet vi ser for oss. Jeg bekymrer meg mest for om det er liv, for økonomi og bil, og aller mest for hverdagen med tre små. Er så spent på hvordan det blir. Jeg synes tiden fra 6mnd til 2år er knallhard.

Men! Vi ser mest på det positive og gleder oss veldig! For oss ble det virkelig veldig fort, men den første uka var skikkelig merkelig!
 
Back
Topp