Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bitzyh
ORIGINAL: MaritParit
Men en BV-pause rekker man, hehe [8D]
Håper det gir seg snart!
jeg måtte se om mamma var på msn og høre om det var noe jeg skulle se etter[8D].. satt lenge inne på badet før jeg kom inn i stua[:-]
og takk[:D]
hehe, ja - æ kødda nu bærre
ORIGINAL: Lois Lane
Takk for tipset[&:][8D]
Sjekk at du får ut alt, for lyspærer er veldig tynne og kan lett bore seg langt inn i foten. Klem på foten, og om det er vondt må du snakke med lege, for da kan det være små biter igjen inne i foten. (høres ut som den dommedagsprofeten nå, men det er viktig at alt kommer ut)
God bedring
Takk for tipset[&:][8D]
Sjekk at du får ut alt, for lyspærer er veldig tynne og kan lett bore seg langt inn i foten. Klem på foten, og om det er vondt må du snakke med lege, for da kan det være små biter igjen inne i foten. (høres ut som den dommedagsprofeten nå, men det er viktig at alt kommer ut)
God bedring
tror alt er ute, "heldigvis" så lå pæra i en plastpose så jeg måtte bare trekke ut ene skåret ut av foten.. Kjenner ikke at det er mere inni der når jeg klemmer på sårene...
Hva den pæra gjorde i kleshaugen vår vet jeg ikke... men tipper på at det er den lille samleren vår[X(]
ORIGINAL: GuttasMamma!
åh,jeg veeet!føler med deg!
Noe som er ala like ille er å trøkke på julekuler i metall/glass(?)
jeg tror det...![:'(] POFF sa det og så kjente jeg tårene pressa på..[X(] (så for meg legevakta og blodforgiftning) glass er ikke til å spøke med, og ikke metall heller.. tråkka på eifeltårnet siste søndag og da satt jeg og blødde på andre foten.... snakk om å være uheldig!
ORIGINAL: 160306
AU!! off...høres ikke noe godt ut altså!![&:]
jeg tror det...![:'(] POFF sa det og så kjente jeg tårene pressa på..[X(] (så for meg legevakta og blodforgiftning) glass er ikke til å spøke med, og ikke metall heller.. tråkka på eifeltårnet siste søndag og da satt jeg og blødde på andre foten.... snakk om å være uheldig!
Ja det er jo lett å tråkke på Eifeltårnet, så lite som det er...........[8D]
Sorry. Måtte bare[:D]
ORIGINAL: Lisfje
Det var et godt tips [:)] Takk [;)][8D]
- Det samme gjelder forresten rustne tretommspiker som sitter fast i gammelt listverk!