Et godt tips!

x1xBitzyh

Forumet er livet
IKKE, og jeg gjentar, IKKE tråkk på lyspærer...! det gjør satans vondt og det slutter ikke blø med en gang![&:][:'(]

*homper inn igjen med foten under springen*

åh,jeg veeet!føler med deg!

Noe som er ala like ille er å trøkke på julekuler i metall/glass(?)

AU!! off...høres ikke noe godt ut altså!![&:]

Takk for tipset[&:][8D]

Sjekk at du får ut alt, for lyspærer er veldig tynne og kan lett bore seg langt inn i foten. Klem på foten, og om det er vondt må du snakke med lege, for da kan det være små biter igjen inne i foten. (høres ut som den dommedagsprofeten nå, men det er viktig at alt kommer ut)

God bedring

sett foten i grønnsåpevann, sikkert masse små glasskår.. ps vet om ei som ble voldtatt med lyspære på en fest.. håper det hjelper litt, sikkert enda verre. .i og med at pæra knuste innvendig.... AU!!!!!!! (kjenner henne heldigvis ikke)

ORIGINAL: MaritParit

Men en BV-pause rekker man, hehe [8D]
Håper det gir seg snart!

jeg måtte se om mamma var på msn og høre om det var noe jeg skulle se etter[8D].. satt lenge inne på badet før jeg kom inn i stua[:-]

og takk[:D]

ORIGINAL: Bitzyh

ORIGINAL: MaritParit

Men en BV-pause rekker man, hehe [8D]
Håper det gir seg snart!

jeg måtte se om mamma var på msn og høre om det var noe jeg skulle se etter[8D].. satt lenge inne på badet før jeg kom inn i stua[:-]

og takk[:D]

hehe, ja - æ kødda nu bærre

ORIGINAL: Lois Lane

Sjekk at du får ut alt, for lyspærer er veldig tynne og kan lett bore seg langt inn i foten. Klem på foten, og om det er vondt må du snakke med lege, for da kan det være små biter igjen inne i foten. (høres ut som den dommedagsprofeten nå, men det er viktig at alt kommer ut)

God bedring

tror alt er ute, "heldigvis" så lå pæra i en plastpose så jeg måtte bare trekke ut ene skåret ut av foten.. Kjenner ikke at det er mere inni der når jeg klemmer på sårene...

Hva den pæra gjorde i kleshaugen vår vet jeg ikke... men tipper på at det er den lille samleren vår[X(]

God bedring

tror alt er ute, "heldigvis" så lå pæra i en plastpose så jeg måtte bare trekke ut ene skåret ut av foten.. Kjenner ikke at det er mere inni der når jeg klemmer på sårene...

Hva den pæra gjorde i kleshaugen vår vet jeg ikke... men tipper på at det er den lille samleren vår[X(]

Bra alt er ute. Knuste lyspærer kan skjære seg langt langt inn.

Kjekt med samlere som legger merkelig ting på merkelige steder[8D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

jeg tror det...![:'(] POFF sa det og så kjente jeg tårene pressa på..[X(] (så for meg legevakta og blodforgiftning) glass er ikke til å spøke med, og ikke metall heller.. tråkka på eifeltårnet siste søndag og da satt jeg og blødde på andre foten.... snakk om å være uheldig!

jeg tror det...![:'(] POFF sa det og så kjente jeg tårene pressa på..[X(] (så for meg legevakta og blodforgiftning) glass er ikke til å spøke med, og ikke metall heller.. tråkka på eifeltårnet siste søndag og da satt jeg og blødde på andre foten.... snakk om å være uheldig!

Ja det er jo lett å tråkke på Eifeltårnet, så lite som det er...........[8D]

Sorry. Måtte bare[:D]

Det var et godt tips [:)] Takk [;)][8D]

- Det samme gjelder forresten rustne tretommspiker som sitter fast i gammelt listverk!

ORIGINAL: 160306

AU!! off...høres ikke noe godt ut altså!![&:]

Ja det er jo lett å tråkke på Eifeltårnet, så lite som det er...........[8D]

Sorry. Måtte bare[:D]

hehe[8D] angret på at jeg ikke kastet det tårnet... jeg har jo aldri vært i frankrike[8D] suvinir[:'(]

ORIGINAL: Lisfje

Det var et godt tips [:)] Takk [;)][8D]

- Det samme gjelder forresten rustne tretommspiker som sitter fast i gammelt listverk!

au au au au....![:-] Sambo kommer hjem med DE pikerne i lommene og så hiver han buksene på badet så spikere og skruer er over alt... au!

Back
Topp