Et glass vin!

frkMina

Forumet er livet
Mailykke <3
VIP
❤Januarlykke 2022❤
Å guuud som jeg savner å ta et glass kaldt vin på kvelden i helgene, når guttungen sover og jeg endelig kan slappe av! :P Må på polet til uka tror jeg og se om dem har noen gode alkoholfrie viner. Men spørs om jeg finner noen, for jeg liker egentlig kun 2 viner :(

Samme her! Skal ha indrefilet i morra... også ikke et glass med dopio passo. ...haff!

Jeg har faktisk handlet inn en alkoholfri musserende og alkoholfritt øl på polet nå. Alle andre koser seg med kalde gode drikker nå på sommeren. Og jeg jobber jo på polet, så er vant til å kose meg av og til. Så jeg savner det veldig! Dessverre er ikke utvalget så veldig stort :-/ mn er jo litt å velge i, særlig hvis du går på de polene med kategori 7 som er d største :-)

Satt i strålende solstek i dag på sommerfest med kolleger og de nøt iskalde øl... Det så fristende ut det!

Så behagelig enkelt livet er for en som er avholds fra før :)
Helt enig :D Kan ta et glass med venninner et par ganger i året men aldri vært noe veldig glad i alkohol, koser meg like mye med brus eller god eplemost f.eks.

Jeg sluttet å drikke skikkelig på fest for noen år siden, da foretrekker jeg å være edru :-) mn å nyte ett glass vin eller øl til god mat av og til, d liker jeg :-) mn tror d kommer litt av jobben også, har jo en liten interesse av å prøve ut litt forskjellig :-)

Jeg har mistet helt sugen på alkohol. Kunne raskt tatt et glass vin etter jobb for å slappe av, 2-3 glass til middager, og kanskje 5-6 øl med mannen i helgene på byen, men nå er suget helt borte. Det overrasket litt...

MEN! Lagde meg en Bloody Mary her om dagen uten alkohol og det var helt nydelig! Aaaah!

Tror at kutt av alkohol har hatt en positiv effekt på vekten min i hvertfall. Ikke gått opp en kilo ennå og er i uke 12, og det helt uten oppkast.

Jeg har heller ikke gått på et kilo de føste 11 i alle fall, 12 ser jeg på mandag.
Og jeg har ikke kuttet noe, egentlig. Jeg prøver å gå opp jeg. Men har vært rundt 17-20 uker før det har begynt å gå nevneverdig oppover de forrige gangene også

Drakk min del alkohol for mange år siden da jeg var student, men det har blitt lite de siste årene. Men jeg koser meg veldig med et glass vin, øl eller drink de få gangene det nytes!
Har dog ikke drukket nok til å oppleve noen vektreduksjon av graviditeten :-P Hehe...

Tok meg en alkoholfri øl i går til sushi jeg :) Likte rødvin i ikke gravid tilstand, men som gravid har jeg lite lyst på vin eller kaffe. Har faktisk gått ned 1 kg og er nå i uke 13. Klarer ikke spise så mye pga kvalmen.

Jeg savner det ikke! Har ikke vært så glad i å drikke det siste året uansett, og da har det kun vært hvitvin! Nå blir jeg kvalm av tanken!

Jeg tror jeg drakk min del av alkohol i begynnelsen av mine tjue:p

Haha... Jeg drakk en alkoholfri drink på byen i natt, men ble litt småsvimmel av den likevel :p Snakker om å være billig i drift asså....
MEN de har noen veldig gode Roséviner på polet.

Jeg tar meg gjerne en boks Munkholm fatøl jeg! :-) Smaker like godt som alkoholholdig øl, for det har ikke den beske ettersmaken som vanlig munkholm har :-) Ellers så drikker jeg gjerne juice eller brus jeg, er ikke så glad i vin til vanlig heller ;-)

Jeg tar meg gjerne en fest når anledning byr seg, og et glass godt drikke til god mat. Sitte på terrassen en sommerkveld å nyte et iskaldt glass vin eller øl...mmm. Men mister fort lysten på alkohol når jeg er gravid.

Vet at savnet kommer, men helt der er jeg ikke ennå. Lærte meg å like alkoholfritt øl sist svangerskap, og kan godt kose meg med en iskald claustaler og litt chips i sola og ikke savne alkoholen.

Men alkoholfri vin er ikke noe å trakte etter. Smaker vissen saft. Triste greier. Vurderte å heller koke vanlig vin og helle på flaske igjen sist gang, men det hadde vel blitt rart :-0

Gledet meg sånn til vinen sist jeg var gravid, og så når hun endelig var ute gikk det mange mnd før jeg tok et liiiiiite glass og hadde superdårlig samvittighet, for tenk om hun skulle ha mat plutselig!!

Så nå er jeg i hvertfall forberedt på det!

Jeg har fått helt dilla på alkoholfritt øl :D MYE sunnere enn brus, og brus blir jeg egentlig bare kvalm og oppblåst av så det holder jeg meg unna =) Også har de en veldig god mousserende vin på polet der jeg bor som er alkoholfri =) Kaffe har jeg ikke hatt lyst på på mange uker..

Back
Topp