Et glass vin eller to..

Ninu

Betatt av forumet
Jeg skal for første gang imorgen ut på byen med noen venninner og tenkte å unne meg et glass vin eller to.
Hvordan er det med det og amming?
Hvor lenge etter kan jeg amme?

Jeg har jo pumpe, men jeg føler at jeg ikke får ut på langt nær all melken når jeg gjør det. [&:]
Noen som har noen råd?

Ps: Adelin er IKKE god på å ta flaske. Hvertfall ikke fra meg, og vi har ikke pappaen i nærheten til å hjelpe til.

Jeg spurte helsesøster om det når hun var på hjemmebesøk her. men det hun sa var at det ikke var nødvendig å pumpe seg og kaste melken for når promillen har gått ut av kroppen, så er melken drikkende igjen.. hvis du bare tar ett glass vin eller to så kan du nok amme morgenen etter. det ville jeg gjort. men ville pumpet og kastet melken etter grøftefylla.. hihi..
lykke til! [:D]

hvis du drikker et glass vin rett etter du har ammet så har jeg hørt at man kan amme igjen til neste måltid.. men hvis du skal skikkelig på fylla så bør man vente 8-10 timer.. Å da må du huske å pumpe deg når du kommer hjem fra byen.. for da er det spreng..

Tusen takk for svar..
Er nok ikke fare for no skikkelig fylletur nei. Kom på her om dagen at det er faktisk et helt år siden jeg drakk alkohol nå, så det er nok greit å starte forsiktig.
Hehe.. Skal nok ikke mer til enn å sniffe på glasset før det snurrer [8D] 

Back
Topp