Et forsiktig hurra....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Et forsiktig hurra fra meg med 12 fullgåtte uker i dag :)

Skal på UL i morgen for å sjekke at alt er ok. Oppi hodet mitt svirrer tanker om MA, stor nakkefold, hjerteproblemer og alt annet som kan avdekkes i morgen :(

Håper å kunne komme med gode nyheter til dere i morgen kveld :)

Gratulerer så mye og lykke til(;

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hurra for 12 uker og lykke til i morgen :) Alt er nok strålende godt der vil jeg tro :)

Lykke til :) Jeg er 12 uker på torsdag og skal da på UL, så kjenner til tankene dine :/

Gratulerer! Jeg har vært på ul og sett at alt var ok, men klarer fortsatt ikke slappe av, de tankene er veldig kjente her og!!

Klarer vel ikke slappe av helt før vi kjenner daglige bevegelser :p Slik haddejeg det ihvertfall forrige gang ;)

grattis med 12 uker og masse lykke til på UL i morgen :-) krysser fingrene for at alt er som det skal være og venter spent på oppdatering :-)

Gratulerer m 12 ukers milepælen :D og masse lykke til på UL , det går nok så fint så :) <3 gode ønsker sendes deg <3

Sier gratulerer jeg! Må jo være positive! Men kjenner tankene dine...Kjenner litt på de selv, jeg skal også ha UL i morgen- Grugleder meg!

Gratulerer med 12 uker!! Spennende med ul i morgen - skjønner tankene dine, men heldigvis er det veldig normalt med sånne tanker, og ikke like normalt med det du er redd for :)

Gratulerer så mye med 12 uker:)

Vært på ul? :)

Back
Topp