et forsiktig hei..

kvintett

Andre møte med forumet
Her er jeg nå. 6 uker på vei og gravid for niende gang og med det som kanskje skal bli mitt femte barn. Det kommer litt an på dog. Det kommer an på om barnet er friskt, og om det faktisk sitter, for jeg har spontanabortert noen ganger tidligere og spesielt når jeg ammer. Hvilket jeg gjør for tiden siden jeg har ei lita prinsesse som ble født i fjor... I tillegg til henne er jeg mamma til tre store skolebarn.

Den lille i magen er ikke planlagt, ikke enda iallfall. Det var meningen at vi skulle vente ett års tid med denne her...men jeg er visst vanvittig fertil. "Du blir gravid bare jeg ser på deg!", sukket min kjære her forleden....

Men inntil evt noe annet skjer, er jeg her. Om det er greit for dere?

Bare bli her hos oss du[:D] Og så håper vi at alt går bra med denne graviditeten!

hehe dette var nesten som å lese om meg selv[:D] Gravid med mitt fjerde barn, mitt niende svangerskap. har 2 barn i skolealder (8 og 10 år), og Linus på 15mnd som jeg enda ammer[:D]
Spiren var ikke planlagt da jeg gik på p-piller[&:] Men vi gleder oss veldig og tar selvsagt imot han som om han var ett etterlengtet barn[:)] planen var å starte prøvingen i august. (viss jeg ikke kom inn på skolen)

oi glemnte det viktigste[:D][:D] Gratulerer så massse oog velkommen hit[:D][:D]

Så koselig at dere tar så hyggelig i mot meg! [:D]

Jeg er egentlig livredd for hvordan dette skal gå, og spiren er mildt sagt en hemmelighet IRL. Jeg sitter her og føler meg småsprø over mensmurringer/livmorvekst og teller dager til når jeg kan få sett den lille på ultralyd og få vite om den lille er levedyktig og ikke minst FRISK. Vi får satse på at det går bra med oss alle sammen.

Jeg tenker jo at jeg allerede har passert tiden for tre av spontanabortene. Det er bare det tidspunktet for den mest traumatiske som gjenstår. Jeg skal til lege på fredag allerede og får henvisning til gynekolog da, tenker jeg.

Dette er en fæl, spennende, grusom og hjelpesløs periode. 1. trimester er det verste, synes jeg.

ORIGINAL: Joffen

Bare bli her hos oss du[:D] Og så håper vi at alt går bra med denne graviditeten!

Da tror jeg naturen slår retrett. Jeg har begynt å spotte og kjenner murringer i ryggen. Trist, men greit. :(

Back
Topp