Et forsiktig hei

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!
Jeg titter innom, og vil snike litt her før jeg melder meg inn fast. Grunnen til det er at jeg har mistet så mange ganger, så det er så kjedelig å melde seg inn i et terminforum, for så å må melde seg ut etter noen få uker. Jeg fant i går ut at jeg er gravid, og det er niende gang siden 2019! Vi har en datter innimellom alle tapene, og dette er tredje graviditet siden datter, så vi håper jo på en terminspire denne gangen. Men jeg tar én dag om gangen, tør ikke annet så tidlig. Tror jeg er sånn ca 4+1 i dag.
 
Hei! Da er vi i samme båt du og jeg :hello Jeg har heller ikke «meldt meg inn» enda, sniker rundt her til jeg tør å håpe at det går denne gangen. Min forrige graviditet endte i uke 9 i september. Jeg fikk aldri mensen igjen etter SA-en, og nå plutselig sitter jeg her med en positiv test. Jeg krysser fingrene for oss begge to, og satser på at det går rette veien denne gangen :Heartred
 
Hei! Da er vi i samme båt du og jeg :hello Jeg har heller ikke «meldt meg inn» enda, sniker rundt her til jeg tør å håpe at det går denne gangen. Min forrige graviditet endte i uke 9 i september. Jeg fikk aldri mensen igjen etter SA-en, og nå plutselig sitter jeg her med en positiv test. Jeg krysser fingrene for oss begge to, og satser på at det går rette veien denne gangen :Heartred
Ja, vi får håpe det blir baby denne gangen :Heartred Det er trist å miste, og kan sannelig være en påkjenning. Så veldig hyggelig at du ble gravid så raskt igjen, det bare MÅ bli terminspire!
 
Krysser fingrene for dere begge og evt andre som venter med å liste seg inn! :Heartred Håper alle spirene borer seg fast og blir søte små juniskatter :love7
Tusen takk <3
 
Back
Topp