Et fantastisk øyeblikk..

litt-anonym

Forelsket i forumet
Var hos en gynekolog i dag. For å sjekke litt ting etter forrige fødsel og den lille i magen.
Vi snakket en stund først om at jeg har hatt to jævlige sv.skap før meg og med min 3 innleggelse pr sv.skap.
Hun snakket da om at jeg måtte forbrede meg på at det ikke var noe der inne, at utviklingen hadde stoppet opp tidlig. Det var ikke sikkert, men en god mulighet for at det kunne være MA. Hun ville ikke si det for å skremme meg, men for at jeg skulle være forbredt..
Var hos en veldig koslig og varm dame. 30 % av alle svangerskap endte vist i SA og noen av disse da i MA. At jeg ikke var kvalm kunne være et dårlig tegn.. (tanken har jeg tenkt selv) For statistisk sett skulle jeg hatt hypermesis denne gangen og. Jeg var vist et sjelden tilfelle som hadde 2 med det bak meg og ikke nå..

La meg på benken, og hun sjekka lillingen først. jeg tørte ikke å se, før gynekologen utbryter: SE SE den vinker.. Jeg var helt lamslått. Jeg hadde jo i flere uker forbredet meg på det verste.. Gynekologen var helt oppe i skyene.. Hun holdt på lenge og målte å sjekket, alt så bra ut, ingen feil.. Tårene mine rant, og man kunne se Gynekologen og var helt anderledes og skikkelig glad...

Jeg er enda i sjokk.. Hun fortalte meg etterpå at siden jeg kun hadde hatt en dag med kvalme ganske tidlig, så hadde hun lite håp og var sikker på å måtte trøste meg og henvise meg til sykehuset... Men alt er vel og jeg har sett ei bønne :) med armer og ben, som kan sparke og vinke :)

Fantastisk  Gratulerer med magetroll emoticon

Så deilig! Håper jeg får se det samme neste uke. Om kvalme er ett bra tegn bør det iallefall være fint inni der.Og så deilig for deg å slippe unna hypermesis.

En mini til skrev:
Så deilig! Håper jeg får se det samme neste uke. Om kvalme er ett bra tegn bør det iallefall være fint inni der.Og så deilig for deg å slippe unna hypermesis.

Hun sa ikke at kvalme var sånn sett et bra tegn, men i mitt tilfelle, der jeg har hatt ekstrem kvalme, kunne den uteblitte kvalmen være et dårlig tegn...

Åååå!! Så godt å lese;-) Gratulerer med lille sprell i magen!!!

Back
Topp