Et det lov til å

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Klage når man fa*n ikke kan reise seg uten å grine i smerte på grunn av bekkenet. Eller få en kynner fra helvete hver gang man går fra stua til kjøkkenet?
Det er snakk om max 3 meter jo :arghh:
Det er 2 uker og 2 dager til termin, det føles ut som et år :( lengste sammenhengde søvn er 2 timer, og da et bekkenet helt låst..

*sorry, men nå er jeg drit lei*

Klage når man fa*n ikke kan reise seg uten å grine i smerte på grunn av bekkenet. Eller få en kynner fra helvete hver gang man går fra stua til kjøkkenet?
Det er 2 uker og 2 dager til termin, det føles ut som et år :( lengste sammenhengde søvn er 2 timer, og da et bekkenet helt låst..

Det er lov! Har det helt på samme måte med bekken! Vil ha han ut nå! Samme termin som deg!
Helt krise om dagen! Fanget i min egen kropp.
Jeg har ikke mye kynnere, men høyt blodtrykk og sykt hovne bein. Alt er dritt og vil bare kose meg det siste før han kommer ut! Nå ønsker jeg meg en førjulsmirakel og ikke nyttårsbarn! Selvom han burde vente inne der å bli 2018-kull!

Ja:(:HeartredJeg og har termin 3 januar! Er helt utslitt:/ Ingen overskudd og synes det er så dumt når jeg har to små fra før av!

Det er lov!

Jeg hadde nesten så jævlige bekkemsmerter, men de ble bedre nesten over natta da ungen festet seg i bekkenet. Ikke BRA, har fremdeles en del vondt, men mye, mye bedre.
Du kan jo håpe at det samme vil skje med deg..

Det er lov!

Jeg hadde nesten så jævlige bekkemsmerter, men de ble bedre nesten over natta da ungen festet seg i bekkenet. Ikke BRA, har fremdeles en del vondt, men mye, mye bedre.

Mitt ble mye mye verre etter han festet seg. Skal på kontroll i dag igjen, så skal jeg nevne det. Klarer ikke å gå med venstre beinet!

Mitt ble mye mye verre etter han festet seg. Skal på kontroll i dag igjen, så skal jeg nevne det. Klarer ikke å gå med venstre beinet!
Å, så kjipt! :( Heldigvis ikke så lenge igjen nå, da. *klem*

Har ikke blitt noe bedre her heller desverre :( hun har festa seg, så ble det litt bedre. Men etter siste vakt på jobb så ble bekkenet rene helvetet. Var på kontroll nå, blir det for ille så setter de meg i gang. Blir satt opp på ny time om 2 uker. Skal holde meg i ro fram til termin og se hva jeg klarer.

Det er lov!

Ble jo bedre da hun festa seg
. Men dumme meg måtte jo ta siste vakta på jobb å sabotere bekkene :( har meg selv og takke, men så jævelig da :banghead:

Har ikke blitt noe bedre her heller desverre :( hun har festa seg, så ble det litt bedre. Men etter siste vakt på jobb så ble bekkenet rene helvetet. Var på kontroll nå, blir det for ille så setter de meg i gang. Blir satt opp på ny time om 2 uker. Skal holde meg i ro fram til termin og se hva jeg klarer.

Huff :( blir jo helt hemmet..
Åh.. har ikke nevnt det en gang jeg? Trodde ikke det var noe greie. Jeg er jo på sykehuset annenhver dag pga det h.. blodtrykket osv! Kanskje nevne det da, så jeg får «slippe» snart!

Huff :( blir jo helt hemmet..
Åh.. har ikke nevnt det en gang jeg? Trodde ikke det var noe greie. Jeg er jo på sykehuset annenhver dag pga det h.. blodtrykket osv! Kanskje nevne det da, så jeg får «slippe» snart!
Det kan du bare ta opp med dem, de mente at når bekkenet er så ille at det går utover nattesøvn og man er så plaget æ, så skal man ikke tyne mor lengre enn nødvendig

Det kan du bare ta opp med dem, de mente at når bekkenet er så ille at det går utover nattesøvn og man er så plaget æ, så skal man ikke tyne mor lengre enn nødvendig

Såpass ja! Ja for i natt har jeg ikke klart å komme på do. Samboeren måtte dytte meg rundt for å komme ut. Helt jævlig :/

Da er det tydelig forskjellig praksis rundt omkring. Jeg prøvde meg pga stort barn første gang og grusom bekkenløsning, men fikk ikke igangsetting før jeg var 11 dager etter termin [emoji53]

Jeg sliter med å få i gang tidlig igangsetting jeg og... Har ikke termin før i slutten av januar, men de har tatt ultralyd av ungen og finnet ut at bebisen er alt for stor i forhold til det den skal være [emoji29] pluss bekkenet dreper meg om dagen, verker like ille om jeg sitter, står eller går [emoji23] men fått høre jeg ikke blir satt i gang før termin... og ingen kan fint bli over 5 kg...

Såpass ja! Ja for i natt har jeg ikke klart å komme på do. Samboeren måtte dytte meg rundt for å komme ut. Helt jævlig :/
Å herremin, stakkars deg ❤ ta det opp med dem du, kan jo hende de tenker det samme som de gjorde på sykehuset her. At man skal ikke gå mer enn nødvendig om det sliter ut mor

Da er det tydelig forskjellig praksis rundt omkring. Jeg prøvde meg pga stort barn første gang og grusom bekkenløsning, men fikk ikke igangsetting før jeg var 11 dager etter termin [emoji53]
Oi det var uheldig :( de mente at det skal ikke gå utover meg og nattesøvnen min. Da blir jeg jo bare mer sliten, det gagner jo ingen med tanke på fødselen

(Sniker)

Jeg hadde det sånn mesteparten av svangerskapet, og satt i rullstol mot slutten. Uken før babyen kom av seg selv, var jeg på sykehuset, og vi fikk time til å avtale igangsetting under en uke etterpå. Dagen før timen var fødselen i gang da, så jeg rakk ikke den. :P
Så snakk med sykehuset om du nå er helt utmattet, for du skal ha energi til å føde, og ikke minst til å ta vare på babyen etterpå, og ingen drar nytte av at du er ødelagt, minst av alt du.
Det kan være hjelp å få, og du er jo til termin å regne nå. :)

Back
Topp