Et brystvorte spørsmål....?

Ja, det fikk jeg allerede i uke 19 ;)

Helt normalt [:)]

Crazy!
Har ikkje lest om det nåke plassa, holdt på å få litt hetta! Kunne ikkje skjønne koffe det vart ein våt ring på t-skjorta mi, før eg såg at det kom vatn ut av nipplane. [&:]

Ja, jeg hadde det fra uke 20 tror jeg.. og måtte bruke ammeinnlegg fra ca uke 24.

Et tips! Om du lekker mye, så vær oppmerksom på at du kan få sopp! Det fikk jeg nemlig og klarte derfor ikke å amme pga at det gjorde noe så inni kurumpa så vondt fordi jeg var kjempesår.

ja,opplevde det for første gang med siste... begynte ganske tidlig, våknet en morgon og typen sa: ehm.. se ned da.. og der var det to store våte flekker på toppen.. hehe
etter noen uker ble det melk... hellt rart..
eneste gangene jeg har opplevd at det har dryppt melk ut av de var når jeg ammet[:)]

*sue - Litt seint, vart så fasinert av det at eg berre måtte klemme litt=P Men det blir vell ikkje full melke produksjon om du knipe litt ut berre ein gong?

Rada- Kan det bli sopp på nipplane, det var nåke nytt=P Men korleis veit ein at ein har sopp på nipplane? lett å sjå?

ORIGINAL: Annishjen

*sue - Litt seint, vart så fasinert av det at eg berre måtte klemme litt=P Men det blir vell ikkje full melke produksjon om du knipe litt ut berre ein gong?

Rada- Kan det bli sopp på nipplane, det var nåke nytt=P Men korleis veit ein at ein har sopp på nipplane? lett å sjå?

Ja, og om du får det på nipplene, så kan barnet få det i munnen og omvendt.[:)] Jeg visste det ikke selv før jeg var på legekontroll etter at vesla var født. Det klødde en del rundt brystvorten, virket sårt og mer rødt.

Back
Topp