Et bittelite hjerte

tLine

Betatt av forumet
Da jeg ble gravid på p-ring så valgte legen min å henvise meg til UL for å se at alt ser greit ut, og for å sjekke at mine beregninger på termin stemmer.

Er i dag 6+4 og fikk se et bankende hjerte :) Veldig betryggende iom at jeg har blødd litt denne uka. Han så at det var en liten ansamling av blod der, men ikke noe å bekymre seg for. Skal tilbake 1/3 for å sjekke at alt fortsatt er bra!

Selv om det lille bøllefrøet ikke var planlagt så er det veldig hyggelig å se at det var liv der, og at kan bli noe ut av dette uhellet

Må innrømme at legen min har overrasket meg nå ja! Vanligvis så er jeg ikke så fornøyd, men utvalget av leger med ledig plass er ganske lite her. ;)

Må innrømme at legen min har overrasket meg nå ja! Vanligvis så er jeg ikke så fornøyd, men utvalget av leger med ledig plass er ganske lite her. ;)
Bra det da! :)
Kjenner til det med utvalg av leger med ledig plass. Heldigvis kom det plutselig en åpning til den beste legen og da byttet jeg fort :p
Men tar han svangerskapet seriøst trenger du jo ikke bytte før etterpå ;)

Bra det da! :)
Kjenner til det med utvalg av leger med ledig plass. Heldigvis kom det plutselig en åpning til den beste legen og da byttet jeg fort :p
Men tar han svangerskapet seriøst trenger du jo ikke bytte før etterpå ;)

Satser på at det går bra i svangerskapet. Skal også ta noen kontroller hos jordmor ☺️

Last edited:
Back
Topp