Et bilde av meg og Vilja...

• Trådstarter Trådstarter Gjest89
  • Opprettet Opprettet
G

Gjest89

Guest
… som jeg liker gooooodt! [:)]

Må passe på lillejenta! [:D][:D]

(Og siden BF har skamklipt luggen hennes er det liksågreit at hun ser den andre veien, hahaha…) [:D][:D]

gosh, modell eller?... nyydelig bilde :D

Kjempefint!! Får en sånn beskytter følelse. En mor som beskytter barnet sitt mot alt det vonde.
Du er kjempeflink til å knipse altså!! Ser virkelig opp til deg[:)]

ORIGINAL: trekløver`n

Kjempefint!! Får en sånn beskytter følelse. En mor som beskytter barnet sitt mot alt det vonde.
Du er kjempeflink til å knipse altså!! Ser virkelig opp til deg[:)]

TAKK! [:D][:D] Ja, er litt sånn beskyttermamma på det bildet her, ja. [:D] Men er nok litt sånn på ordentlig også. ;D

ORIGINAL: verteline

Hahaha, nei, langtderifra! ;) Bare fotograf. [8D]

ORIGINAL: verteline

Nydelig bilde :)

Lite tillegspørsmål- Har du hjemmeside til studio ditt eller tlf jeg kan ringe? Har sett bildene dine og vil gjerne at du tar 2 års bildene av sønnen min. han blir 2 år i mai, så blir ikke før da da, men regner med at en bør vørt tidlig ute med å bestille time [:D]

ORIGINAL: Facelift

Lite tillegspørsmål- Har du hjemmeside til studio ditt eller tlf jeg kan ringe? Har sett bildene dine og vil gjerne at du tar 2 års bildene av sønnen min. han blir 2 år i mai, så blir ikke før da da, men regner med at en bør vørt tidlig ute med å bestille time [:D]

Åh, knall! [:D][:D]
www.dreaphotography.com
Ellers er mailadressa mi dreakarlsen@hotmail.com og tlf: 46786353
[:D][:D]

ORIGINAL: Drea89

www.dreaphotography.com

Tusen takk. da ringer jeg deg i nærmeste fremtid. [:D]

Har du huggtenner?? fikk litt sånn vampyr følelse [;)]

Nydelig bilde, så pen du er.

Hvor i landet har du studio?

www.dreaphotography.com

Tusen takk. da ringer jeg deg i nærmeste fremtid. [:D]

SUPERT, gleder meg til å høre fra deg! [:D][:D]

ORIGINAL: fruktbar

Har du huggtenner?? fikk litt sånn vampyr følelse [;)]

Nydelig bilde, så pen du er.

Hahahaha, nei, jeg har ikke huggtenner, men har mistet en liten bit av den ene tanna da. Men det er NEDE, haha. [8D]

ORIGINAL: Molly80

I Trondheim, men jeg reiser gjerne litt rundt og tar bilder også! (Enten om jeg leier studio eller tar bilder hjemme hos folk eller ute!) [:)]

Når jeg blir rik, skal du få ta bilder av Nora. Det har jeg sagt siden hun var nyfødt, så det kan bli lenge til, men det er iallfall planen, bare så du vet det! [:D]

Herregud så pen du er!!

ORIGINAL: Molly80

I Trondheim, men jeg reiser gjerne litt rundt og tar bilder også! (Enten om jeg leier studio eller tar bilder hjemme hos folk eller ute!) [:)]

aha [:)] vi får se, har trøndermann og er stadigvekk oppover[;)]

Back
Topp