Et barn blir til

Hrmf, "Igjen" sier sambo.

Hi hi, der gikk han og la seg, da har jeg kontrollen igjen.

Jeg tar den opp på video jeg! Så skal jeg se den i fred og ro uten forstyrrelser!

Jeg også. Mamma tar opp for meg så jeg henter kasetten i morgen.

Nå har jeg sett den, en aldeles nydelig film! Trodde ikke mannen min ville se den, så jeg så den mens han dreiv ute. Han kom inn like før filmen var slutt, og sa at han også ville se den! Kan godt se den en gang til jeg!

Den gikk i reprise klokka 03.00[8D] Da vi så den, siden vi var på kino igår! Ja, det er virkelig et mirakel vi bærer på.. Samboeren min ville også se den, han var kjempe fasinert å prata masse til magen min etterpå.. Tilåme fødselen var fasinerende for han, han glederr seg kjempe masse til å få oppleve en fødsel.. Men jeg som er fylt til randen av fødselsangst synes ikke det var like gøy å se.. Fikk ikke puste å begynte å storgrine.. Tror jeg trenger skikkelig hjelp for å takle det der altså..

Jeg og ble litt uvel da jeg så fødselen (selv om det er en stund frem dit), men så trøster jeg med at det er da så mange andre som har klart det før meg!

Uff ja, kan skremme litt akkurat det der..... Men; babyen skal ut, er jo bare å gjøre det beste ut av det! [:D] smertene blir visst fort glemt....

Så dokumentaren jeg også....Samboeren min skrudde av fotballkampen....snilt ass.... Men det er jo viktig for han også da.... Helt utrolig å tenke på alt som foregår inni der...[8|]

Og til GRETE71 og dere andre som gruer dere til fødselen.... Er jo ikke til å se bort i fra at en kjenner det på hele kroppen når den er igang, men samtidig så er det noe kjempe vakkert.....tenk...den lille der inne skal komme ut og hilse på dere.... Min første fødsel var kjempe tøff, men ja..det er utrolig, men vannvittig hvor fort en glemmer smerten og sånn etterpå. Ikke for det..man går jo ikke rett fra fødselen uten å ha noe smerter i dagene etterpå( jeg gjorde hvertfall ikke det[>:] ) MEN..nå....jeg kan ikke si at jeg kan huske nøyaktig hvordan veer kjennes ut en gang.....merkelig! Ikke for det..kommer nok til å skjønne det når det først setter i gang[;)]

Hei Betamor!!!!

Mamma har tatt den opp til meg, så jeg kan ta den med ut neste gang jeg skal til pappa, så kan du få den når du kommer dit????

Back
Topp