Et barn blir til

rosenjenta

Glad i forumet
Har noen lest boken Et barn blir til av Lennart Nilsson

Heisann!
Ja, jeg kjøpte den boken med en gang vi begynte å prøve! Kjempebra bok med masse flotte bilder og beskrivelser av utviklingen! Anbefales [:D]

Er det slike 3D bilde av fostre fra uke 1 og til fosteret er ferdigutviklet?. Hva får vi egentlig av bøker på helestasjonen, er det bøker med slike bilder som i boken?

Det er ganske bra bilder av utviklingen som skjer inni magen ja!! Fra uke 1 og til uke 12 er det masse flotte bilder. Jeg anbefaler deg å gå i en bokhandel, og titte fort gjennom boken!!

Har ennå ikke vært på noen kontroll, så jeg er litt usikker på hva man får av informasjoen der. Mener å huske fra 1. svangerskap, at man får en liten bok som beskriver kort litt om hver uke, og hvor man kan notere formen sin/ ting som skjer. Pluss litt generell informasjon. Men det var ikke mye bilder i den, mest informasjon (og reklame [;)])

Den boken blir det bladd i og lest i titt og ofte!!!!! [:D] var den første boken jeg kjøpte da jeg ble gravid, den SKULLE jeg ha! I tillegg til 2 bøker fra jordmor er det det eneste jeg har. Føler egentlig ikke at jeg trenger mer.

Utrolig fascinerende å lese - det er da man forstår hvor heldig vi er som blir gravide, og hvorfor noen sliter.

Boken kommer i morgen [:D] Gleder meg!!!!!

Fikk den i bursdagsgave/gratulerermedsvangerskapet-gave av noen venner..
Den er kjempesøt!!

Back
Topp