Et bankende hjerte :D

*Alias*

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Marsboerne 20 18
I dag var jeg på tidlig ul.. Var kjempe nervøs siden jeg nesten ikke merker noen symptomer!

MEN det gikk kjempe bra. Fikk se et lite bankende hjerte .. Han viste meg "tuppene" som skal bli armene til lille nurket.. Siden alt så bra ut på ul så regnet gyn med at dette kom til å gå bra, men man kan jo aldri garantere.. Så får krysse fingre for at dette går veien og at det kommer et lite nurk til oss i november:D

gir gladlig bort kvalmen min viss du vill ha den ,
så hyggelig å se et bankende hjerte .hadde tidlig ultralyd med dattern
men denne gangen tenkte jeg og ikke ha men det spørs om jeg holder ut til uke 18
før jeg får se nurket

Sååå deilig det må være å få høre hjertet!! <3

Jeg skal på ultralyd om ca 2 timer, og er daunervøs!!!! TENK om det ikke er noe der.. grøss og gru!

Det er en fantastisk følelse å se lille nurket som ligger der med et bankende hjerte:)

Jeg tar gjerne i mot symptomer! kvalmen også :P hehe. 

Satelite: Krysser fingrene for at alt går bra på ul:) ser frem til oppdatering på hvordan det gikk:)

Det er en fantastisk følelse å se lille nurket som ligger der med et bankende hjerte:)

Jeg tar gjerne i mot symptomer! kvalmen også :P hehe. 

Satelite: Krysser fingrene for at alt går bra på ul:) ser frem til oppdatering på hvordan det gikk:)

Så godt å høre!! =) Og krysser fingrene for at alt fortsetter slik fremover -det SKAL jo gå bra med alle våre små nurk her inne <3 var forresten derfor jeg også var så nervøs i går, siden jeg heller ikke har noe særlig "symptomer" -så kan gjerne ta i mot litt kvalme jeg også :p>

Så flott!! Gratulerer med vel overstått UL!! :-)

JIPPI! Kjempeflott :D Dette skal gå så fint så :)

Hurra 

so far, so good! Satser på at alle spirer klorer seg fast og at alle får besøk av storken i november:D

Gratulerer med bankende hjerte :) Et par uker siden jeg fikk se det, det var fantastisk! 
Når det kommer til manglende symptomer så har jeg kjempemange jeg  godt kan dele med meg... Spesielt kvalmen kan gis bort :P 

Back
Topp