Et bankende hjerte <3

mini#2

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
:Heartbigred
Ultralyden idag viste en liten skapning med bankende hjerte, ikke at det var så lett å se men vi ble no fortalt så iallefall ;)
Fikk beskjed da vi kom at det ble innvendig ul. Da fikk jeg som forventet sammenbrudd og fikk grenet meg til at vi i det minste startet med utvendig. Det var nok til å se at det var et foster med bankende hjerte, og fikk hørt hjertelyden, 185 slag i minuttet. Og det var egentlig nok for meg, så slapp heldigvis innvendig. Så nå gleder jeg med til litt skarpere bilder på oul. Og kan puste rolig ut etter blødningen i går.
Har fremdeles halvveis sammenbrudd etter bare å måtte ligge i gynekologstol mens hun tok ul da,heldigvis får jeg et par timer i armene på sambo nå snart (nei jeg takler ikke leger og undersøkelser)
 
Så bra :)
 
Så bra!! :D Gratulerer med bankende ♡
 
Ble ikke så nøyaktig måling av størrelse men hun antok at jeg var 9+noe så ikke så langt unna 9+5 som jeg regner jeg er.
 
Ja, godt å vite. Tok noen minutter før jeg klarte å slappe av nok til at jeg kunne nyte å vite at det jeg så på skjermen var spiren da.
 
det finnes ikke noe deiligere enn å se et bankende hjerte <3 :D
 
Så flott du fikk se et bankende hjerte og de klarte å se det på utvendig ultralyd.
Hvis du er så redd for gynekologiske undersøkelser og dette er ditt første barn ville jeg annbefalt deg å prate med noen om dette før det nærmer seg fødsel.
Jeg er ikke spesielt sjenert eller brydd meg særlig om slikt, men selv jeg synes at det mange leger og jordmødre som bare skulle titte/sjekke/kontrollere/kjenne/måle oppi mitt aller helligste.
 
Så flott du fikk se et bankende hjerte og de klarte å se det på utvendig ultralyd.
Hvis du er så redd for gynekologiske undersøkelser og dette er ditt første barn ville jeg annbefalt deg å prate med noen om dette før det nærmer seg fødsel.
Jeg er ikke spesielt sjenert eller brydd meg særlig om slikt, men selv jeg synes at det mange leger og jordmødre som bare skulle titte/sjekke/kontrollere/kjenne/måle oppi mitt aller helligste.
Er kid nr 2 så har vært igjennom det før. Sykehuset og jordmødrene var greie sist, så jeg overlevde, men slapp også unna med få undersøkelser av åpning akkurat pga at jeg hadde nevnt det. Vet at jeg må gjennom noe, men alt som ikke er absolutt nødvendig skal unngås. Hadde vi ikke sett NOE på ul idag hadde jeg jo ikke hatt noe valg (var det jeg fikk inntrykk av når jeg spurte om utvendig) men hadde ikke behov for nærmere sjekk av spiren enn hjertet slo.
 
Er kid nr 2 så har vært igjennom det før. Sykehuset og jordmødrene var greie sist, så jeg overlevde, men slapp også unna med få undersøkelser av åpning akkurat pga at jeg hadde nevnt det. Vet at jeg må gjennom noe, men alt som ikke er absolutt nødvendig skal unngås. Hadde vi ikke sett NOE på ul idag hadde jeg jo ikke hatt noe valg (var det jeg fikk inntrykk av når jeg spurte om utvendig) men hadde ikke behov for nærmere sjekk av spiren enn hjertet slo.
Så bra :) ser den at det som ikke er absolutt nødvendig kan dem godt la være.
 
Back
Topp