Et øyeblikks galskap..

HeltTexas

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg måtte kapitulere og kjøpe et par mammabukser i dag, og mammaklærne er selvfølgelig rett ved babyklærne. Og i et øyeblikks galskap plukket jeg med meg en liten body.. Totalt ulikt meg, med min forhistorie vet jeg at den neppe blir brukt. I det ene svangerskapet som har gått bra de siste årene turte jeg først å kjøpe noe etter OUL. Men nå ligger altså en liten body godt gjemt i en skuff, sånn i tilfelle det virkelig blir bruk for den denne gangen..

Vedlegg

• 5C5BC372-B555-4EF4-9D21-A9F1F29629D2.jpeg
    5C5BC372-B555-4EF4-9D21-A9F1F29629D2.jpeg
    22,8 KB · Visninger: 54
Jeg måtte kapitulere og kjøpe et par mammabukser i dag, og mammaklærne er selvfølgelig rett ved babyklærne. Og i et øyeblikks galskap plukket jeg med meg en liten body.. Totalt ulikt meg, med min forhistorie vet jeg at den neppe blir brukt. I det ene svangerskapet som har gått bra de siste årene turte jeg først å kjøpe noe etter OUL. Men nå ligger altså en liten body godt gjemt i en skuff, sånn i tilfelle det virkelig blir bruk for den denne gangen..
Den bodyen var søt :Heartred håper så inderlig at du får brukt den!

Må være lov å være litt gal innimellom vel! Krysser alt jeg har for at den kommer til å bli brukt :)

Så flott body ❤ jeg har handlet inn for over 1000kr i baby klær da jeg kun var 4+1. En smule overivrig.

Last edited:
Så fantastisk! Tenker den blir nok helt klart brukt <3 Jeg kjøpte en skjønn teddy drakt i går :O jeg tenkte at siden jeg gjorde det med mitt andre barn, at det kanskje ville bære på litt god energi, og det gjorde det :D

Jeg tenker det må være greit å kjøpe litt så tidlig :)

Hvis alt ser fint ut på TUL i morgen skal jeg kjøpe garn til et teppe til babyen. Klarer ikke holde meg lenger. Hehe

Back
Topp