Et ønske om et barn❤️

Statistikk sier at ca 80-85% av par som prøver aktivt, blir gravide innen ett år. 90-95% blir gravide innen 2 år. Gjennomsnittsparet bruker ca et halvt år.
Min egen tanke er at her inne på forumet er det nok samlet mange av dem som har vanskelig for å bli gravide, derfor virker det som om det er mye mer vanlig.
Og det er jo forståelig, for når alt bare går lett og uten problemer, har man ikke samme behov for å dele tanker eller diskutere, tror jeg da

sant det du skriver, er vel flere som har vanskelig med å få barn i forumet her enn som ikke har problemer :happy:
 
PP4
God helg alle sammen!

Er en del dager siden jeg har skreve innpå her. Det har skjedd lite her i den siste tiden. Jeg har for å si det sånn, ventet med å skrive no her før TR er borte.Endelig er det snart eggløsning, ifølge appen. Jeg begynte med eggløsningstester idag, og de er ikke positive. Satser på positiv iløpet av helga. Skal ha eggløsning i løpet av mandag eller tirsdag i neste uke, i følge appen:happy: så får håp jeg og mannen får lagt inn aksjer i helgen uansett.

Siden jeg er PP4, så tenkte jeg å prøve noen «kjerringråd» denne gangen. Drikker litt grapefruktjuice og valnøtter før eggløsning, og tenker å kjøpe ananas etter. Mannen har jo selv vært å kjøpt babyklister. Jeg flirte godt da han kom hjem med det:laughing002 Han mente det var på tide å prøve noe nytt han også. Så får håpe det klaffer den PP.

Håper alle får en fantastisk helg!:Heartred
 
PP4 - DPO11

Hei alle sammen:happy:

Det er snart 2 uker siden jeg skrev her siste gang. Jeg har prøvd å holdt meg så langt unna forum som hode mulig, men det har jeg jo ikke klart.. ble lite skriving her, men leste mye på forumet. Jeg prøvde å ikke ha store forventninger denne pp. Men slik ble det ikke...

Jeg tok i dag min første graviditetstest, som selvfølgelig var negativ. I følge Premom-appen skulle jeg ha fått TR i går, men Flo-appen skal jeg ikke ha mensen før om 3 dager. Jeg føler det ikke klaffet den måneden heller, så nå håper jeg egentlig at bare TR kan komme slik at jeg kan begynne med PP5. Jeg håper bare jeg også kan få gleden av en liten spire snart. Det gjør vondt å se andre bli gravide, i hvert fall når det er bekjente. Jeg vet ikke engang om jeg kan bli gravid. Jeg har aldri opplevde en positiv graviditetstest eller gått igjennom en MA eller en SA. Jeg kunne ønske at jeg kunne ha opplevd en MA eller en SA, slik jeg vet at jeg kan bli gravid. ikke vondt ment for alle dere som går igjennom MA eller SA!

Jeg håper neste månede det klaffer for meg!
 
Heihei:happy:

Nå er det lenge siden jeg har vært innom forum. Tok meg en pause på alt av sosial media i mai. Var så mange venner som annonsert at de var gravide. Når blir det min tur?:sorry: Har nettopp startet på en ny syklus, Har i tillegg flyttet inn til svigers for en månedstid, så aner ikke om det blir lagt så mye aksjer denne måneden. Heldigvis er det bare mellom flytting.

Har komme i PP6, så håpe vi klare å lykkes denne gang:angelic: vil så gjerne ha en mini meg nåååå❤️
 
God kveld:happy:

I morrest tok jeg en clearblue eggløsningstest og den visste en smile, wiiii:angelic: selvfølgelig bor vi hos svigers akkurat nå, men jeg håper vi får lagt inn litt aksjer i kveld:love017 Jeg har ikke skjønt clearblue testene før nå, noe som er veldig dumt. Brukte mange unødvendige tester som har visst feil... :schocked028 strimmel tester har ikke visst høy nok LH-stigning, derfor tok jeg imot et tips med å prøv clearblue :smiley-angelic006 så jeg håper jeg får verdens beste bursdagsgave i år, en spire:smiley-angelic001:smiley-angelic001


Noen flere som slitt vanlige strimmeltester her?

upload_2020-6-10_21-4-53.jpeg
 
Hei alle sammen:happy: nå er det god stund siden jeg har oppdatert her. Jeg begynte lenge å føle at det ikke gikk min vei i det hele tatt. Var på nippet til å gi opp:oops:...

Men så plutselig kjente jeg at jeg hadde hovne bryst, var vondt når jeg bar på pappesker og de klemte brystene mine. Var også en dag jeg plutselig fikk cravings på iso_O Så mannen MÅTTE kjøre meg til butikken, for is, det skulle jeg ha:angelic:

I går skulle jeg ha TR, ventet til i dag for teste. Jeg tenkte at det ikke gikk min vei denne gangen heller, siden jeg har hatt ømme bryst før mensen før. Jeg tok en test forsikres skyld, og dæven, den var positiv:hello2 lenge siden jeg har vært glad!
upload_2020-7-22_22-38-50.jpeg


Øverste: i kveld
Nederste: fra morges

Håper bare spiren har settet seg ordentlig fast:smiley-angelic001:smiley-angelic001
 
Hei alle sammen:happy: nå er det god stund siden jeg har oppdatert her. Jeg begynte lenge å føle at det ikke gikk min vei i det hele tatt. Var på nippet til å gi opp:oops:...

Men så plutselig kjente jeg at jeg hadde hovne bryst, var vondt når jeg bar på pappesker og de klemte brystene mine. Var også en dag jeg plutselig fikk cravings på iso_O Så mannen MÅTTE kjøre meg til butikken, for is, det skulle jeg ha:angelic:

I går skulle jeg ha TR, ventet til i dag for teste. Jeg tenkte at det ikke gikk min vei denne gangen heller, siden jeg har hatt ømme bryst før mensen før. Jeg tok en test forsikres skyld, og dæven, den var positiv:hello2 lenge siden jeg har vært glad!
Vis vedlegget 331640

Øverste: i kveld
Nederste: fra morges

Håper bare spiren har settet seg ordentlig fast:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Gratulerer så mye! :)
 
Hei alle sammen:happy: nå er det god stund siden jeg har oppdatert her. Jeg begynte lenge å føle at det ikke gikk min vei i det hele tatt. Var på nippet til å gi opp:oops:...

Men så plutselig kjente jeg at jeg hadde hovne bryst, var vondt når jeg bar på pappesker og de klemte brystene mine. Var også en dag jeg plutselig fikk cravings på iso_O Så mannen MÅTTE kjøre meg til butikken, for is, det skulle jeg ha:angelic:

I går skulle jeg ha TR, ventet til i dag for teste. Jeg tenkte at det ikke gikk min vei denne gangen heller, siden jeg har hatt ømme bryst før mensen før. Jeg tok en test forsikres skyld, og dæven, den var positiv:hello2 lenge siden jeg har vært glad!
Vis vedlegget 331640

Øverste: i kveld
Nederste: fra morges

Håper bare spiren har settet seg ordentlig fast:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Gratulerer så masse med positiv test og graviditet :Heartbigred
 
5+6

upload_2020-8-3_20-1-42.jpeg


Testen fra i dag:rolleyes: Jeg skal ta clearblue med ukeindikator når jeg får lønning i uka her, og jeg klarer egentlig ikke å vente:hilarious:Jeg har så lyst at det skal lys 3+! Da klarer jeg å slapp av mer.. Jeg har hatt en del symptomer i de siste dagene.

- Kvalm og oppkast
- brystene er ømme
- murringer enkelte ganger
- Dårlig søvn om nettene
- dårlig matlyst

Har vært på nippet til å ta ut sykemelding, så dårlig har jeg vært til tider.. så sofaen har vært min bestevenn i de siste dagene:rolleyes:
 
Last edited:
Back
Topp