Et ønske om at tre skal bli fire <3

4+4
Har en voldsom frykt for at det ikke skal gå bra. Egentlig vil jeg teste ved hvert toalettbesøk, men greier faktisk å holde meg til annenhver dag :rolleyes: Har 4 tester igjen og bestilt 10 nye tester nå :bag: Veksler mellom å glede meg og se frem til tida som kommer - til å forberede meg på å finne blod ved neste toalettbesøk. Dette er så altoppslukende. Ønsket er så vanvittig stort og jeg kan ikke annet enn å håpe det går bra :Heartred

Nytt symptom: Utrolig varm i ansiktet på kveldene. Kjennes ut som feber lokalt i fjeset :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 2EFAC3BD-B45A-4A95-AACF-11CC83B76DC6.jpeg
    2EFAC3BD-B45A-4A95-AACF-11CC83B76DC6.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 123
4+4
Har en voldsom frykt for at det ikke skal gå bra. Egentlig vil jeg teste ved hvert toalettbesøk, men greier faktisk å holde meg til annenhver dag :rolleyes: Har 4 tester igjen og bestilt 10 nye tester nå :bag: Veksler mellom å glede meg og se frem til tida som kommer - til å forberede meg på å finne blod ved neste toalettbesøk. Dette er så altoppslukende. Ønsket er så vanvittig stort og jeg kan ikke annet enn å håpe det går bra :Heartred

Nytt symptom: Utrolig varm i ansiktet på kveldene. Kjennes ut som feber lokalt i fjeset :rolleyes:
Synes du er flink jeg... Jeg MÅ teste hver morgen.. Holder på å bli gal!
Det går nok bra skal du se ;)
 
Synes du er flink jeg... Jeg MÅ teste hver morgen.. Holder på å bli gal!
Det går nok bra skal du se ;)
Hadde det ikke vært for at jeg begynte å gå tom for tester, så hadde jeg nok testa hver dag jeg også :rolleyes: Takk, jeg håper det! :smiley-angelic001
 
4+6

Har kontaktet en privat helseklinikk for å bestille time til TUL i dag. Hun hadde ikke oversikt over ledige timer nå, men skulle ringe meg tilbake i løpet av uka. Hun anbefalte TUL i uke 11-12, men jeg sa jeg ønsket time allerede i uke 8 :rolleyes: Greier ikke vente så lenge. Tar heller to private ultralyder dersom det gir meg ro i sjela :shy:

Ellers fortsetter jeg med testingen. Var så flink til å teste annenhver dag tidligere, men nå trenger jeg bekreftelse daglig på at streken ikke blir svakere :oops: Venter på digital test i posten og tenker at jeg gir meg med testingen etter å ha fått 3+.
 

Vedlegg

  • 67768576-552E-475D-B02E-8F0950AE357F.jpeg
    67768576-552E-475D-B02E-8F0950AE357F.jpeg
    48,1 KB · Visninger: 111
5+1

Dagene sneeegler seg forbi. Føles ut som at jeg har vært gravid i en evighet, enda jeg bare har visst det i ca halvannen uke :rolleyes:

Har enda ikke blitt oppringt med time til TUL, så jeg håper det skjer i dag eller i morgen. Har bestemt oss for å si det til min mamma så fort vi har bekrefta hjerteslag :Heartred Hun har to bonusbarnebarn og gleder seg så til å få barnebarn fra sine egne.

Ellers er symptomene mine fremdeles ganske beskjedne:
Stikker og strekker i livmor
Trøtt (trenger dupp

Jeg lovet meg selv at når jeg fikk 3+ på digital så skulle jeg ikke ta flere tester. Så nå skal jeg forsøke å slappe av, nyte og stole på at jeg faktisk er gravid :Heartred

upload_2020-5-14_7-26-43.jpeg
 
5+1

Dagene sneeegler seg forbi. Føles ut som at jeg har vært gravid i en evighet, enda jeg bare har visst det i ca halvannen uke :rolleyes:

Har enda ikke blitt oppringt med time til TUL, så jeg håper det skjer i dag eller i morgen. Har bestemt oss for å si det til min mamma så fort vi har bekrefta hjerteslag :Heartred Hun har to bonusbarnebarn og gleder seg så til å få barnebarn fra sine egne.

Ellers er symptomene mine fremdeles ganske beskjedne:
Stikker og strekker i livmor
Trøtt (trenger dupp

Jeg lovet meg selv at når jeg fikk 3+ på digital så skulle jeg ikke ta flere tester. Så nå skal jeg forsøke å slappe av, nyte og stole på at jeg faktisk er gravid :Heartred

Vis vedlegget 325961
Får ikke redigert innlegget o_O Men fullføring av symptomlista (som ble publisert litt for tidlig):
Stikker og strekker i livmor
Trøtt (trenger å sove en dupp daglig)
Varm
Såre og hovne brystvorter
Er jeg sulten nå, så trenger jeg mat NÅ :hilarious:
Hormonell :rolleyes:
 
5+1

Dagene sneeegler seg forbi. Føles ut som at jeg har vært gravid i en evighet, enda jeg bare har visst det i ca halvannen uke :rolleyes:

Har enda ikke blitt oppringt med time til TUL, så jeg håper det skjer i dag eller i morgen. Har bestemt oss for å si det til min mamma så fort vi har bekrefta hjerteslag :Heartred Hun har to bonusbarnebarn og gleder seg så til å få barnebarn fra sine egne.

Ellers er symptomene mine fremdeles ganske beskjedne:
Stikker og strekker i livmor
Trøtt (trenger dupp

Jeg lovet meg selv at når jeg fikk 3+ på digital så skulle jeg ikke ta flere tester. Så nå skal jeg forsøke å slappe av, nyte og stole på at jeg faktisk er gravid :Heartred

Vis vedlegget 325961
Jeg fikk også 3+ i går og la fra meg testinga :) nå skal jeg fokusere på å ruge :smug:
 
:Heartred 6+2

Dagene går ubeskrivelig seint og jeg ønsker at tiden bare skal fly til 12 fullgåtte uker. Det er så koselig å ha hemmeligheten for oss selv, samtidig som jeg gleder meg masse til å fortelle familie og venner :) Forteller til mamma og nærmeste venninne etter TUL. Det blir stas!

Symptomer:
Ømme brystvorter
Trøtt (!)
Oppblåst
Uvel hvis det går for lenge mellom måltider
Sulten, men ikke matlyst
Tisser oftere (oppe en gang på natta)

Hatt litt murringer de siste to dagene som har bekymret meg veldig. Men velger å forholde meg rolig til det nå og håpe at det er livmora som vokser jeg kjenner :smiley-angelic001

Har bestilt time til TUL 8+1 og jeg gleder meg så! Bare 13 dager til. Tenker at jeg flytter dagboka mi så fort jeg får bekreftet at det er liv (evt. ikke liv). Måtte tiden gå ekstra fort til 4/6 og TUL :Heartred
 
:Heartred 6+2
Dagene går ubeskrivelig seint og jeg ønsker at tiden bare skal fly til 12 fullgåtte uker. Det er så koselig å ha hemmeligheten for oss selv, samtidig som jeg gleder meg masse til å fortelle familie og venner :) Forteller til mamma og nærmeste venninne etter TUL. Det blir stas!

Symptomer:
Ømme brystvorter
Trøtt (!)
Oppblåst
Uvel hvis det går for lenge mellom måltider
Sulten, men ikke matlyst
Tisser oftere (oppe en gang på natta)

Hatt litt murringer de siste to dagene som har bekymret meg veldig. Men velger å forholde meg rolig til det nå og håpe at det er livmora som vokser jeg kjenner :smiley-angelic001

Har bestilt time til TUL 8+1 og jeg gleder meg så! Bare 13 dager til. Tenker at jeg flytter dagboka mi så fort jeg får bekreftet at det er liv (evt. ikke liv). Måtte tiden gå ekstra fort til 4/6 og TUL :Heartred
Hvordan går det med deg? :Heartpink
 
Har vært på TUL i dag. Sannsynligvis MA hvor embryoet avsluttet sin reise rundt uke 6. Det er ufattelig vondt, men jeg greier å holde meg på beina ved hjelp av en fantastisk god kjæreste :Heartred

Skal tilbake for ny UL og blodprøver over helgen. Gynekologen tror ganske sikkert at MA da vil bli bekreftet og så behandlet med utskrapning hvis kroppen ikke begynner opprydning selv ila helgen. Hun fant også en stor muskelknute i livmoren som kan være mulig årsak til MA’en, og som må fjernes kirurgisk.

Det har vært en ufattelig vond dag så langt. Jeg prøver å holde motet oppe og håper at vi ikke trenger å vente for lenge med å prøve på nytt :Heartred
 
Har vært på TUL i dag. Sannsynligvis MA hvor embryoet avsluttet sin reise rundt uke 6. Det er ufattelig vondt, men jeg greier å holde meg på beina ved hjelp av en fantastisk god kjæreste :Heartred

Skal tilbake for ny UL og blodprøver over helgen. Gynekologen tror ganske sikkert at MA da vil bli bekreftet og så behandlet med utskrapning hvis kroppen ikke begynner opprydning selv ila helgen. Hun fant også en stor muskelknute i livmoren som kan være mulig årsak til MA’en, og som må fjernes kirurgisk.

Det har vært en ufattelig vond dag så langt. Jeg prøver å holde motet oppe og håper at vi ikke trenger å vente for lenge med å prøve på nytt :Heartred

Huff, så forferdelig trist å høre ❤️ håper operasjonen går fint og at det blir full klaff igjen snart. Nå vet du heldigvis at du kan bli gravid og trolig også grunnen til hvorfor det ikke gikk, men skjønner at det er ekstremt tøft likevel. Ta vare på hverandre. Sender deg en stor klem ❤️
 
Så forbanna urettferdig :(
Sender deg en stor klem jeg, har vært gjennom MA tidligere og vet hvor vondt det er å komme til ul og få den beskjeden (fikk til slutt baby så det har gått bra også)
 
Huff, så forferdelig trist å høre ❤️ håper operasjonen går fint og at det blir full klaff igjen snart. Nå vet du heldigvis at du kan bli gravid og trolig også grunnen til hvorfor det ikke gikk, men skjønner at det er ekstremt tøft likevel. Ta vare på hverandre. Sender deg en stor klem ❤️
Tusen takk for gode ord ❤️ Jeg prøver også å trøste meg med at vi i det minste vet at jeg KAN bli gravid. Kan ikke annet enn å håpe nå at operasjonen går fint og at ventetiden før neste positive test ikke blir uendelig lang ❤️
 
Så forbanna urettferdig :(
Sender deg en stor klem jeg, har vært gjennom MA tidligere og vet hvor vondt det er å komme til ul og få den beskjeden (fikk til slutt baby så det har gått bra også)
❤️ Trist å høre at du har mistet før også. Det var helt forferdelig. Som om at hele verden raste og jeg ikke visste hvordan jeg skulle holde meg oppe. Krysser fingrene for at spira sitter snart igjen her også ❤️
 
Nei, så trist å lese:(
Sender deg en klem❤ godt å høre du finner så god støtte i kjæresten! Det er så viktig i denne tiden her! Ta vare på deg selv.
 
Nei, så trist å lese:(
Sender deg en klem❤ godt å høre du finner så god støtte i kjæresten! Det er så viktig i denne tiden her! Ta vare på deg selv.
Tusen takk ❤️ Ja, jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten han nå ❤️
 
HCG-nivå på torsdag, ca 2 uker etter at utviklingen stoppet, var på 92 000. Aner ikke hva det betyr for min del, men får vel vite mer etter nye prøver på mandag. Men jeg føler meg ikke gravid lenger, så det må vel bety at nivåene synker? Eller..? :bored:
 
Back
Topp