Et ønske om at tre skal bli fire <3

12 dpo - Jeg er altså gravid. Helt sprøtt å skrive det og jeg tror ikke helt på det før jeg tar en digital i morgen og får det svart på hvitt. Dette er så uvirkelig.
Jeg har ikke hatt ømme brystvorter som jeg pleier rundt el og har jo faktisk trodd jeg ikke hadde hatt el i det hele tatt :shy: Etter blenda test 9 dpo tenkte jeg at håpet var ute. Tenkte jeg skulle ta en siste test i dag, så er det gjort før TR kommer. Og den var jammen positiv! Jeg skalv og løp ut til samboeren min. Vi er så glade og håper at dette går veien :Heartred

Symptomer: Det jobbes i livmora, helt annerledes enn før TR. Ubehagelig strekk i livmor når jeg reiser meg/bøyer meg. Trøtt.
 
Gratulerer ❤
Jeg har også hatt minst symptomer de gangene jeg har blitt gravid, merkelig :hilarious:
 
13 dpo - Tør å tro litt mer på det i dag med digital! I går kveld følte jeg meg gravid også. Kjenner at det jobbes i livmora. Og hormoner kanskje..? :rolleyes: Gråt voldsomt i 10 min fordi samboeren vekket meg med snorkinga si, han trodde noe var alvorlig galt, mens jeg fikk hikset fram «kan du dra til legen med den snorkinga» :hilarious:
Håper så inderlig at spiren klamrer seg fast og blir der inne helt til mål :Heartred Jeg er så spent, lykkelig og redd på samme tid!
 

Vedlegg

  • 369BA48B-5087-4964-9349-2A7F12568CF0.jpeg
    369BA48B-5087-4964-9349-2A7F12568CF0.jpeg
    12 KB · Visninger: 129
Så herlig med digital! :Heartpink GLEDER meg til å følge svangerskapet ditt!
 
Har så utrolige «voksesmerter» i livmora at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det kommer og går, før det tar seg litt opp nå mot kvelden. Gjorde det i går også. Er dette normalt? Ikke direkte vondt, men ubehagelig på en sånn måte at jeg nesten blir litt uvel :nailbiting:
 
15 dpo - En dag over IKM og håper det fortsetter sånn :Heartred Vært så bekymra i går, for jeg hadde ikke mulighet til å teste. Men i dag tidlig fikk jeg endelig tatt! Håper stigningen er bra så langt :smiley-angelic001

Symptomer:
Periodevis «voksesmerter» i livmor.
Tisser oftere (kan skyldes at jeg er flinkere til å drikke vann også:p).
Noe ømme brystvorter, som også ser litt rare ut.
Stuptrøtt på kvelden, men sliter med å sove.
 

Vedlegg

  • 9B9B582C-168D-44F3-ACD9-12F23D1A8B7A.jpeg
    9B9B582C-168D-44F3-ACD9-12F23D1A8B7A.jpeg
    31,6 KB · Visninger: 123
4+2

Dagene er preget av mye tanker, bekymringer og glede. I går kom det 28 el-tester i posten, så jeg var fullstendig innstilt på ny pp.

Jeg håper bare så inderlig at tiden går fort mot litt «tryggere» tider og at spira klamrer seg fast :Heartred OG jeg gleder meg så sinnsykt til å kunne fortelle det til nære og kjære! Har legetime på tirsdag, og gleder meg skikkelig, for da kan jeg endelig si det til noen - nemlig legen :hilarious:

Symptomer:
Øm i livmora
OPPBLÅST!!
Tisser oftere
Trøtt, men sliter med å sove
Veldig varm, men fryser mye likevel?
 

Vedlegg

  • 2DD2C8CB-8032-468B-AC27-CED6023F268B.jpeg
    2DD2C8CB-8032-468B-AC27-CED6023F268B.jpeg
    24,3 KB · Visninger: 106
Last edited:
Back
Topp