Et ønske om at tre skal bli fire <3

2 dpo - Litt tipping på el-dagen denne måneden. Hatt el-smerter fra tirsdag til fredag denne uka, så har nok skjedd ila de dagene. Gikk tom for el-tester fordi jeg ikke orket styret med å skaffe fler når vi uansett ikke fikk prøvd skikkelig før sommeren:p Fått ømme brystvorter idag, noe jeg har fått ca 2 dpo tidligere. Så nå bare håper jeg at vi har truffet på el:nailbiting::smiley-angelic001
 
8 dpo - Fremdeles ømme brystvorter. Periodevis veldig mye tykk og hvit utflod (TMI:rolleyes:) som begynte i går. Murringer og «nå kommer TR»- følelse. Kjenner jeg ikke har troa i det hele tatt og at disse symptomene bare er som en vanlig syklus :hungover: Måtte tiden gå fort frem til mandag, så ryker nok første test da (11 dpo).
 
8 dpo - Fremdeles ømme brystvorter. Periodevis veldig mye tykk og hvit utflod (TMI:rolleyes:) som begynte i går. Murringer og «nå kommer TR»- følelse. Kjenner jeg ikke har troa i det hele tatt og at disse symptomene bare er som en vanlig syklus :hungover: Måtte tiden gå fort frem til mandag, så ryker nok første test da (11 dpo).
Hååååper dette er gode tegn for dere :woot:
 
10 dpo - Greide ikke vente lenger og tok en tidlig test i dag, blenda :sorry: Da er det bare å brette opp ermene for neste pp og håpe det blir en tidlig 2021 baby :shy:
 
10 dpo - Greide ikke vente lenger og tok en tidlig test i dag, blenda :sorry: Da er det bare å brette opp ermene for neste pp og håpe det blir en tidlig 2021 baby :shy:
Huff da.. er jo fortsatt håp igjen vil jeg si:Heartred Men alltid greit å stålsette seg for ny pp, i stedet for å rase i kjelleren når tanta kommer.
 
Huff da.. er jo fortsatt håp igjen vil jeg si:Heartred Men alltid greit å stålsette seg for ny pp, i stedet for å rase i kjelleren når tanta kommer.
Ja, det er vel det. Men greiest å stålsette seg ja, så man slipper fler skuffelser enn nødvendig :shy:
 
PP4 / CD1

Etter to dager med spotting dukket «endelig» TR opp i dag og syklusen endte på 31 dager. Jeg pleier aldri å spotte før TR, så håpte i det lengste at det kunne være tegn på en spire. Men den gang ei... Syklusene mine har nå vært på 33 - 27 - 31 dager. Krysser fingrene for denne måneden :Heartred
 
PP4 / CD20 / 4dpo

Lenge siden jeg har vært innom her nå... eller, det er vel en liten løgn. Lenge siden jeg har skrevet i dagboka, men jeg er innom forumet og sniker flere ganger daglig :rolleyes: Hadde et behov for å legge vekk dagboka og stresse ned.

Har ikke brukt el-tester denne måneden, men tipper jeg er ca 4 dpo utfra symptomer på el. En ting som er annerledes denne syklusen er at ømme brystvorter har uteblitt fullstendig o_O Det har kommet fast ca 2 dpo tidligere. Så nå er jeg ordentlig bekymra for at jeg ikke har hatt el denne måneden :sorry: Hater at jeg ikke vet.

Håper dagene mot IKM går raskt. Vi har lagt inn godt med aksjer i den fertile uka, så det skal hvertfall ikke stå på det :shy:
 
CD21 / 5 dpo (?) - Murringer og stikninger i livmor i dag. Ekstremt oppblåst og mye luft i magen :oops: Fremdeles ikke ømme brystvorter som har vært et fast tegn på at el har vært. Håper det er et symptom på at noe er annerledes (i form av spire) og ikke at el har uteblitt :smiley-angelic001
 
7 dpo - Har tissa så mye både i går og i dag. Tenkte at det var vel ufattelig tidlig å få dette symptomet, men tar gjerne alt av symptomer jeg! Og tidlig var det jo... urinveisinfeksjon og antibiotikakur står for tur isteden :shifty:
Betyr dette at murringen og stikningene jeg har kjent i «livmorområdet» har vært urinveisinfeksjon hele tiden tro... Fra å ha et lite håp, så føler jeg meg ikke veldig optimistisk nå :oops:
 
Krysser fingrene for at det er mer enn bare urinveisinfeksjonen:) Kanskje kroppen prøver å lure deg til å slappe av i form av at du ikke tror du er gravid?:p
 
Krysser fingrene for at det er mer enn bare urinveisinfeksjonen:) Kanskje kroppen prøver å lure deg til å slappe av i form av at du ikke tror du er gravid?:p
Det hadde vært fantastisk hvis det er tilfellet :rolleyes: Tenker at første testen ryker i morgen, da er jeg 10 dpo :nailbiting: Takk for at du gir meg et lite håp, det trengte jeg :happy:
 
Altså... ser jeg syner, eller hva skjer??!? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 476009DB-BF76-44E8-8290-3E1DF1ECD433.jpeg
    476009DB-BF76-44E8-8290-3E1DF1ECD433.jpeg
    16,1 KB · Visninger: 154
Altså... ser jeg syner, eller hva skjer??!? :nailbiting:
Oi Oi oi!! Kan ikke se på bildet om det er farge på streken, men det er definitivt en strek!! Hvis du har flere å bruke, kan du jo prøve å ta en til på kvelds urin?:p Sist pp når jeg ble gravid, fikk jeg alltid sterkest test på kvelden:rolleyes: Spent!
 
Oi Oi oi!! Kan ikke se på bildet om det er farge på streken, men det er definitivt en strek!! Hvis du har flere å bruke, kan du jo prøve å ta en til på kvelds urin?:p Sist pp når jeg ble gravid, fikk jeg alltid sterkest test på kvelden:rolleyes: Spent!
Det er definitivt farge også!! Samboeren så det også, før jeg nevnte at det måtte være farge :rolleyes: Ryker nok en test i kveld også tenker jeg ja! Håper håper håper at dette kan bli bebis :smiley-angelic001
 
Det er definitivt farge også!! Samboeren så det også, før jeg nevnte at det måtte være farge :rolleyes: Ryker nok en test i kveld også tenker jeg ja! Håper håper håper at dette kan bli bebis :smiley-angelic001
Ååå så gøy:Heartpink Krysser fingrene for at spiren setter seg ordentlig og holder seg helt til termin:rolleyes:
 
Greide ikke vente til i kveld med å teste igjen. Øverste fra 9 dpo, så fra i dag tidlig og de to nederste er fra nå nylig på 3-4 timers urin. Jeg er så glad og så redd på samme tid :nailbiting: Klamre deg fast lille spire :Heartred
 

Vedlegg

  • 6E579AE1-E46A-4DDC-B34F-8ECC20463705.jpeg
    6E579AE1-E46A-4DDC-B34F-8ECC20463705.jpeg
    25,8 KB · Visninger: 147
Back
Topp