Et ønske om at tre skal bli fire <3

2 dpo - Holy lord for noen sensitive og ømme nipler! Au! P-pillene må ha gjort brystene mine helt følelsesløse. Husker ikke om jeg hadde ømme bryster/nipler før jeg starta med p-piller, men har hvertfall aldri merka noe der på 10 år :hilarious: Jeg skal prøve å tenke minst mulig på at vi er i en prøveperiode og leve som normalt frem til testdag 7. februar (skal hvertfall prøve å holde meg så lenge:hilarious:). Måtte dagene gå fort og måtte det bli en liten spire :Heartred
 
Last edited:
5 dpo

Så sinnssykt seint dagene går, disse dpo-dagene føles altså ut som en evighet. Jeg har fremdeles såre brystvorter. Har kjent idag at det stikker i livmorområdet når jeg strekker meg.
Ellers har jeg hatt tidenes gråteutbrudd to ganger idag:rolleyes: Første gangen fordi jeg grisa vann utover gulvet når jeg vasket opp. Andre gang fordi samboeren kikket dumt på meg for at jeg var lei meg for noe skikkelig teit (nesten tre gråteutbrudd):hilarious:
Hormonene er nok litt i ubalanse etter prevensjonsslutt. Kjenner ikke meg selv igjen for øyeblikket og håper det går seg til etterhvert:p
 
8 dpo - I dag har jeg følt meg periodevis skikkelig uvel. Ikke direkte kvalm, men på en måte sjøsyk? Som om jeg har vært på en båt med masse bølger, kommer i land, og fremdeles er litt svimmel/uvel/kvalm. Vanskelig å forklare og jeg har aldri opplevd dette uten å ha vært ute på bøljan blå:hilarious: Håper det kan være et tegn på at det er noe på gang :smiley-angelic001
Ellers er brystvortene fremdeles såre, som de har vært siden 2 dpo. Brystene er noe ømme, men det tror jeg skyldes at jeg er støl etter trening:rolleyes:

Helt til sist - dagene.går.så.seint:arghh:
 
8 dpo - I dag har jeg følt meg periodevis skikkelig uvel. Ikke direkte kvalm, men på en måte sjøsyk? Som om jeg har vært på en båt med masse bølger, kommer i land, og fremdeles er litt svimmel/uvel/kvalm. Vanskelig å forklare og jeg har aldri opplevd dette uten å ha vært ute på bøljan blå:hilarious: Håper det kan være et tegn på at det er noe på gang :smiley-angelic001
Ellers er brystvortene fremdeles såre, som de har vært siden 2 dpo. Brystene er noe ømme, men det tror jeg skyldes at jeg er støl etter trening:rolleyes:

Helt til sist - dagene.går.så.seint:arghh:

Så spennende! Håper det betyr spire :joyful: Når tenkte du å teste, var det 13 dpo? :)
 
Så spennende! Håper det betyr spire :joyful: Når tenkte du å teste, var det 13 dpo? :)
Det håper det jeg også :smiley-angelic001 Ja, vil prøve å holde meg til fredag som er 13 dpo. Har kun vanlige strimler fra babyplan, ikke tidlig tester. Og i en liten by hvor alle kjenner alle, så tør jeg ikke handle tester på apoteket heller :hilarious: Men du hadde vel samme testene og fikk svak strek fra 11 dpo? Ææ, jeg vil også teste :nailbiting:
 
Det håper det jeg også :smiley-angelic001 Ja, vil prøve å holde meg til fredag som er 13 dpo. Har kun vanlige strimler fra babyplan, ikke tidlig tester. Og i en liten by hvor alle kjenner alle, så tør jeg ikke handle tester på apoteket heller :hilarious: Men du hadde vel samme testene og fikk svak strek fra 11 dpo? Ææ, jeg vil også teste :nailbiting:

Skjønner at du ikke vil kjøpe tester når du må se deg over skulderen, så ingen kjente «avslører» deg :p

Ja, jeg har vanlige babyplan strimler og fikk svaaaaaak (omtrent usynlig riktig nok) strek 11 dpo :) Testen i dag, 13 dpo, var tydelig positiv :Heartred
 
Skjønner at du ikke vil kjøpe tester når du må se deg over skulderen, så ingen kjente «avslører» deg :p

Ja, jeg har vanlige babyplan strimler og fikk svaaaaaak (omtrent usynlig riktig nok) strek 11 dpo :) Testen i dag, 13 dpo, var tydelig positiv :Heartred
Det er nettopp det :p Blir jeg for utålmodig så får jeg ta en tur til nabobyen :hilarious:

Ja, så fantastisk å få en så tydelig babystrek :Heartred Så glad på deres vegne! Håper vi kommer etter med positiv test ganske snart :happy:
 
Det er nettopp det :p Blir jeg for utålmodig så får jeg ta en tur til nabobyen :hilarious:

Ja, så fantastisk å få en så tydelig babystrek :Heartred Så glad på deres vegne! Håper vi kommer etter med positiv test ganske snart :happy:

Det håper jeg også! At vi sees i oktober-gruppa (selvom jeg ikke har turt å bevege meg inn der riktig enda) :shy:
 
9 dpo - I dag våkna jeg og følte meg helt fin etter å ha vært uvel og svimmel i går. Og var egentlig litt letta, for det var i perioder så ubehagelig at jeg ble litt bekymra :oops: Men i ettermiddag slo det inn som bare det igjen. Og jeg er fremdeles så uvel i perioder :yuck: Ikke kvalm, men som igår, at jeg har vært sjøsyk ute på bølger, og at kroppen ikke skjønner at den er i land på en måte.

Ellers kjennes det ut som det er litt press på livmora, uten at jeg greier å forklare det bedre heller. Ikke stikninger idag, bare et konstant press eller en tyngdefornemmelse. Nei jeg vet ikke :wacky: Puppene er ømme, men det kan fremdeles skyldes at jeg er støl :dontknow
 
10 dpo - Måtte bare ta en test idag, som selvfølgelig var negativ :bag: Har ikke tidlig tester, bare de vanlige fra babyplan. Ble litt lei meg selvom jeg egentlig var sikker på at en evt. graviditet ikke hadde slått ut enda og at det er for tidlig å teste. Ønsket og håpet er bare så stort og jeg kjenner fallhøyden ved negativt resultat denne måneden er stor. Har fått med samboer til nabobyen slik at vi får tak i litt fler graviditetstester :rolleyes:
 
10 dpo - For ca en time siden kom den sinnssyke svimmelheten og uvelheten over meg igjen. Så ufattelig ør i hodet. Det er tredje ettermiddag/kvelden på rad (fra 8 dpo) og det er nesten så jeg blir litt bekymra. Tror jeg må få kjøpt meg tidlig tester i morgen. Håper så inderlig at dette ubehaget skyldes en spire :smiley-angelic001:Heartred
 
10 dpo - For ca en time siden kom den sinnssyke svimmelheten og uvelheten over meg igjen. Så ufattelig ør i hodet. Det er tredje ettermiddag/kvelden på rad (fra 8 dpo) og det er nesten så jeg blir litt bekymra. Tror jeg må få kjøpt meg tidlig tester i morgen. Håper så inderlig at dette ubehaget skyldes en spire :smiley-angelic001:Heartred

Åååh, spennende! Håååper sammen med dere :smiley-angelic001:Heartred
 
11 dpo - og fremdeles like svimmel o_O Trykk eller tyngdefølelse i livmor og ømme bryster. Det kan jo være tegn på TR også, men har ingen antydning til eller følelse av at TR er på vei.
Har handlet inn tidligtester, så jeg tar en i morgen tidlig. Dersom den er negativ så får jeg bestille en legetime. Hvis ikke svimmelheten skyldes graviditet, så er det noe annet rart med meg :oops:
 
11 dpo - og fremdeles like svimmel o_O Trykk eller tyngdefølelse i livmor og ømme bryster. Det kan jo være tegn på TR også, men har ingen antydning til eller følelse av at TR er på vei.
Har handlet inn tidligtester, så jeg tar en i morgen tidlig. Dersom den er negativ så får jeg bestille en legetime. Hvis ikke svimmelheten skyldes graviditet, så er det noe annet rart med meg :oops:

Krysser alt for at det skyldes en spire! :D
 
12 dpo - Jeg lå i 2 timer før jeg sovna i går og har vært våken av og på siden 04 i dag. Jeg har visst at jeg skulle teste med tidlig test, og jeg har vært så spent. Jeg har egentlig vært «sikker» på at jeg er gravid med de symptomene jeg har hatt. Det kan ikke ha vært innbilning. Og jeg tenkte at dersom testen er negativ så forstår jeg ingenting og jeg blir så lei meg.
Og testen var så negativ som den bare kan bli :sorry:
 

Vedlegg

  • 63809112-3CED-4314-A971-05C69B3A5BA7.jpeg
    63809112-3CED-4314-A971-05C69B3A5BA7.jpeg
    10,5 KB · Visninger: 130
12 dpo - Jeg lå i 2 timer før jeg sovna i går og har vært våken av og på siden 04 i dag. Jeg har visst at jeg skulle teste med tidlig test, og jeg har vært så spent. Jeg har egentlig vært «sikker» på at jeg er gravid med de symptomene jeg har hatt. Det kan ikke ha vært innbilning. Og jeg tenkte at dersom testen er negativ så forstår jeg ingenting og jeg blir så lei meg.
Og testen var så negativ som den bare kan bli :sorry:

Stor klem :Heartred
Kjenner godt følelsen. Det har vært flere ganger jeg har vært 100% sikker på at jeg har vært gravid, også har den negative testet slått meg rett ned :banghead: Skikkelig kjipt! Håper den sitter neste PP :Heartred
 
Stor klem :Heartred
Kjenner godt følelsen. Det har vært flere ganger jeg har vært 100% sikker på at jeg har vært gravid, også har den negative testet slått meg rett ned :banghead: Skikkelig kjipt! Håper den sitter neste PP :Heartred
Tusen takk :Heartred Ja, det var skikkelig kjipt. Grunnet mye reising i forbindelse med jobb fremover, så kan det bli lenge til det klaffer med EL neste gang :oops: Så da får jeg bare senke skuldrene og så får vi se hva som skjer :shy:
 
PP2 - CD1

TR dukket opp i dag, så nå kan vi brette opp ermene og gjøre oss klare for en ny pp. Forrige syklus endte på 33 dager med EL på cd20. Regner med at vi ikke kommer til å treffe på EL denne måneden hvis syklusen blir lik forrige måned, men vi får bare håpe :)

Jeg er overrasket over hvor tungt jeg tok det at det ikke klaffet denne måneden. Jeg vet mange prøver lenge og at jeg såvidt har begynt, men jeg har vært så klar så lenge. Samboeren min spurte hvordan det gikk etter negativ test og jeg brøt sammen. Han er så trøstende og god :Heartred

I går begynte jeg å tenke på om EL kom senere enn jeg trodde, og at jeg dermed hadde testet for tidlig. Fikk dermed et lite håp igjen, men tenkte å avvente ny test til mandag. Så når TR kom ble det en ny skuffelse, men det var også greit. Nå får vi bare fortsette å prøve :shy:

Grunnen til at jeg var så sikker på at jeg var blitt gravid er at jeg ble så svimmel 8dpo - og er det fremdeles. Det er så ille at jeg ikke tør å kjøre bil på kvelden, for jeg er redd det kan påvirke kjøreferdighetene mine. Jeg skal til legen på mandag for å få det undersøkt, for når det ikke skyldes graviditet så er jeg litt bekymra :wacky:
 
Last edited:
Back
Topp