Et ønske om at tre skal bli fire <3

Tusen takk :) Husker veldig godt vi prøvde samtidig sammen sist gang, så utrolig gøy dere har så fine tester :love7:)
Jeg også husker det! Veldig letta over å være gravid igjen, men mye bekymringer er det også. Det tar på både å være prøver og i 1. trimester :shy: Håper deres vei til nestemann går fint ❤️
 
❤️ 6+1

Dagene snegler seg avsted (samtidig som det går fort også??) og jeg er brått 6 uker på vei. Er veldig nervøs og har mye bekymringer knytta til graviditeten. Håper sånn at det skal ende med baby:smiley-angelic001 Ca 2,5 uke til TUL og det skal bli godt å få noen svar da. Håper tiden går fort!

Ellers har jeg og vært bekymra for symptomene. Jeg var så veldig kvalm med frøkna, så er redd det er et dårlig tegn at jeg nå bare er kvalm og uggen, ikke kjempe kvalm :shy: Ellers er jeg oppblåst, puppene er ømme, ekstremt trøtt og har ligamentsmerter, spesielt i lysken… 1. trimester er tøft syns jeg, med bekymringene og uvissheten det medfører. Gleder meg til jeg er litt lenger på vei:shy:
 
❤️ 6+1

Dagene snegler seg avsted (samtidig som det går fort også??) og jeg er brått 6 uker på vei. Er veldig nervøs og har mye bekymringer knytta til graviditeten. Håper sånn at det skal ende med baby:smiley-angelic001 Ca 2,5 uke til TUL og det skal bli godt å få noen svar da. Håper tiden går fort!

Ellers har jeg og vært bekymra for symptomene. Jeg var så veldig kvalm med frøkna, så er redd det er et dårlig tegn at jeg nå bare er kvalm og uggen, ikke kjempe kvalm :shy: Ellers er jeg oppblåst, puppene er ømme, ekstremt trøtt og har ligamentsmerter, spesielt i lysken… 1. trimester er tøft syns jeg, med bekymringene og uvissheten det medfører. Gleder meg til jeg er litt lenger på vei:shy:
Jeg har sagt det før, men jeg var ikke veldig plaget av oppkast sist jeg var gravid. Jeg var litt kvalm, men kastet opp en håndfull ganger. Første gang, når jeg gikk med datteren vår, var jeg også plaget med en del kvalme. Så det der går opp og med :Heartred Jeg vet du vet, du er en fornuftig dame, men noen ganger trenger man å få høre det igjen. Det er normalt :Heartred
 
Jeg har sagt det før, men jeg var ikke veldig plaget av oppkast sist jeg var gravid. Jeg var litt kvalm, men kastet opp en håndfull ganger. Første gang, når jeg gikk med datteren vår, var jeg også plaget med en del kvalme. Så det der går opp og med :Heartred Jeg vet du vet, du er en fornuftig dame, men noen ganger trenger man å få høre det igjen. Det er normalt :Heartred
Det hjelper absolutt å høre det (selvom jeg innerst inne vet) ❤️ Tusen takk for betryggende ord nok en gang :shy:
 
❤️ 7+6

Straks 8 fullgåtte uker! Lille spira ble målt til 8+2 på vellykket ultralyd i dag og vi fikk høre sterke, fine hjerteslag. Er så letta! ❤️ En uke til neste ultralyd og om alt er fint der, så skal jeg tørre å tro at dette kan gå fint :shy:

Synes dagene går veldig fort, samtidig som jeg føler tiden går sent. Jeg er veldig kvalm, trøtt og sliten. Sulten konstant, men ingenting frister. Veldig oppblåst, tisser oftere og brystknoppene er såre. Men mye bedre form enn første svangerskap, så jeg skal ikke klage om dette går veien ❤️
 
❤️ 9+4

Har vært på ny ultralyd siden sist og ble målt like langt som egne beregninger og gode hjerteslag! Har fått litt troen på at dette kan gå fint når alt så fint ut 8+6, men har ny ultralyd neste uke så jeg venter på den før jeg slapper enda mer av. Om alt er fint i slutten av uke 10 må det vel gå bra :shy:

Formen er ganske dårlig. Jeg er kvalm hele døgnet med brekninger. Trøtt og sliten. Ømme bryster. Og brun utflod… det bekymrer meg veldig, men jeg har vært på ultralyd etter det begynte og gyn sa at alt ser fint ut med fosteret. Han så blod i livmorhalsen uten å vite hvor det kom fra, så det er sannsynligvis rester etter det som kommer. Det er heldigvis ikke ferskt, det tar seg ikke opp og jeg har ingen smerter. I går kveld fant jeg hjertelyden med doppler også, så fosteret lever ❤️
 
så fint å lese at det går bra med baby :Heartpink
Håper formen din blir bedre etterhvert som hcg jevner seg ut! Ble selv bra fra uke 13:Heartpink
Jaa, veldig godt at alt virker fint så langt ❤️ Håper det hjelper snart. Sist ble jeg gradvis bedre på denne tiden, nå har det bare blitt verre :shy:
Håper alt er fint med deg ❤️
 
Så koselig å lese i dagboka di, blir gøy å følge med videre på dere ☺️❤️ dette skal gå bra! Håper formen kommer seg snart og at de blødningene har stoppet ❤️
 
Så koselig å lese i dagboka di, blir gøy å følge med videre på dere ☺️❤️ dette skal gå bra! Håper formen kommer seg snart og at de blødningene har stoppet ❤️
Så koselig at du har vært innom her ❤️ Blødningen har heldigvis gitt seg, så om formen kommer seg litt så hadde det vært fint. Men kjenner jeg meg selv rett, så hadde jeg bare blitt bekymra, så greit med de symptomene man har også :hilarious: ❤️
 
Så koselig at du har vært innom her ❤️ Blødningen har heldigvis gitt seg, så om formen kommer seg litt så hadde det vært fint. Men kjenner jeg meg selv rett, så hadde jeg bare blitt bekymra, så greit med de symptomene man har også :hilarious: ❤️
Enda godt blødningene har gitt seg, er det noe som stresser når man er gravid så er det det! Hehe ja den kjenner jeg meg igjen i, er lissom en bekreftelse på at man er gravid de symptomene men fy å slitsomme de er også... Forhåpentlig blir de bedre i 2. trimester når ting blir litt "tryggere" også ❤️
 
❤️ 20+3

Ops, denne dagboka hadde jeg helt glemt! Alt står bra til og jeg er fremdeles gravid. Jeg distanserte meg en god del fra graviditeten lenge og det har nok vært først på nyåret jeg har trodd på at det faktisk kan komme en baby til slutt.

Jeg er nå over halvveis og vi venter en perfekt lillesøster :Heartpink Vi gleder oss veldig. Frøkna på straks 2,5 snakker mye om «bebien», blant annet at hun skal ha lillesøster på fanget og at lillesøster må få egen stol ved spisebordet. Mammahjertet gruer seg litt til å dele seg mellom to små og får vondt av å tenke på at frøkna ikke får ha oss alene lenger. Men tenker det kommer til å gå seg til altså. Men litt sånne tanker er det vel normalt at en små-hormonell gravid mamma har :shy:

Kjenner masse bevegelse i magen og det har vært godt synlig at jeg er gravid lenge. Før jeg ble gravid nå tenkte jeg å vente til OUL med å dele graviditeten denne gangen, men måtte begynne å fortelle rundt uke 13. Da var det nesten umulig å skjule lenger :hilarious: Elsker alle sparkene og elsker magen, men syns ellers det er litt tungt allerede. Spesielt med ei lita fra før og jeg vil jo gjerne ake, herje og leke, men graviditeten stopper det litt. Neste vinter skal det akes ❤️ (og nå må ingen tro jeg elsker vinter, for jeg vil gjerne ha vår ASAP!!!, men er mest det å være «hemma» som plager meg):shy:
 
Back
Topp