Et år siden

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Ja nå er det et år siden vi fant ut at vi var gravide med juli babyene våre!

Jeg hadde en fyllesyke som ikke ville gi deg Så jeg tok en test og ble Så sjokkert- det første jeg gjorde var å ta ut p-ringen!

Hva var det første du gjorde?

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

Fikk først så svake tester at jeg ikke trodde på det, men når den endelig ble tydelig sprang jeg inn på rommet og vekte mannen:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her fikk eg positiv test 21 november 2012. Følte eg veldig oppblåst i magen, tok en test og den var svak positiv. Ble så sjokka at eg ble syk. Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Testet positivt 09.11.12 vi.
Husker nesten ikke. Ble litt satt ut.
Kjøpte ny test med ukesindikator, og alkoholfritt på polet siden vi skulle i bryllup den helgen. Var rart å sitte i bryllupet uten å si noe, siden vi akkurat fant det ut.

Jeg begynte å gråte av fortvilelse :P

Men han er en fantastisk liten gutt, det var absolutt meningen at han skulle komme til oss <3

Fant det ut 05.11.12 vi:)
Ble kjempe glade begge to Begynte å glede oss med en gang! Så syntes jeg plutselig det var sååååå lenge til og syntes det var veldig vanskelig å vente i starten, fordi jeg følte meg som før og syntes det var vanskelig å tro på... Så kom kvalmen... Det var vertfall klare tegn på at jeg var gravid hehe..
Rart å tenke tilbake på, har verdens nydeligste lille gutt som var 5 mnd i går

Han var så planlagt som han kunne bli her, at jeg hadde allerede testet i flere dager og etter to dager med svakt svakt positive tester tok jeg en digital med ukesindikator den 1 november :)
Det car helt uvirkelig at vi skulle få det til med en gang.
Det tok noen dager å synke inn :)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Jeg hoppet av glede og ringte venninna mi. Tenkte jeg skulle overraske typen, men greide ikke å holde meg så lenge. Måtte få det ut!
Familien fikk vite det på julaften selv om det var før jeg var 12 uker. Ikke like bra mottatt, men det fikk være deres problem :-P

❤ Sondre 29.07.13 ❤

Snart ett år siden ja. Jeg testa positivt 12.12.12 i brudestasn. Sprang ut påtrappa til gubben som tok seg en røyk å viste han testn :) han ble helt skjelven stakkar. Så dro vi og giftet oss :)

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Her var det også veldig godt planlagt. Mistet 29/9 og hadde eggløsning på bursdagen til mannen 10/10, så da var det bare å prøve igjen og heldigvis gikk det bra! Husker ikke dato for test, men 3. Desember var vi på tidlig ul og hørte hjerteslag! Veldig betryggende :-)

Fant det ut i januar vi :-P kom som et sjokk på begge to :-P satt meg ned på do å gråt :-P

Bv forum appen ♡

Fant det ut 9. november. Vi hadde prøvd i 5 mnd. Fikk en veeeeldig svak strek, og fløy ut til mannen for å se om han også så den :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok en test en fredag morgen, fordi jeg hadde tenkt meg en tur ut:) Hadde jo aldri i verden det skulle ta så kort tid å bli gravid etter p pille slutt(tok vel 3 mnd?) Har jo hørt at mange må prøve lengre enn det... så da den var positiv ble jeg veeeldig overrasket og hverken jeg eller kjæresten klarte å tro på det før vi fikk tatt noen tester til etter jeg var ferdig på jobb den dagen. Det ble en veeeldig lang dag på jobb kan du si:) og vi ble super glade når de to neste vi tok også var positive :)

Back
Topp