Estradot

Spirehybelen

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Snøfnuggene 2025 ❄️
Noen her som har gått på kun Estradot i forbindelse med fryseforsøk? :)

Hvor lang tid tok det før slimhinnen var tykk nok? Og hvor lange sykluser har dere til vanlig?

Selv har jeg egentlig sykluser på 30-33 dager, men pga medisiner forrige syklus var den kun på 27. Så jeg håper at Estradot fører til tykk nok slimhinne slik at vi kan ha et innsett før påske :) Skal på UL cd11 for å sjekke, og da får vi vite om det blir innsett eller avbrutt.

Jeg går på Estradot nå, men har respondert dårligere enn på Progynova. Ville se om jeg fikk mindre bivirkninger, men det ble ingen forskjell egentlig. Hadde kontroll dag 13, da var slimhinnen litt over 6 mm. Ny kontroll i dag-dag 16.
pgs helg får jeg nok ikke innsett før dag 23.

Har syklus på 28-29 dager. Hadde ul cd 11 og cd 13 på estradot. Forsøket da ble avbrutt fordi slimhinnen hadde blitt for tykk. Gikk da kun på estradot, så det var ikke noe for meg.

Har syklus på 28-29 dager. Hadde ul cd 11 og cd 13 på estradot. Forsøket da ble avbrutt fordi slimhinnen hadde blitt for tykk. Gikk da kun på estradot, så det var ikke noe for meg.
Oi, så du hadde med andre ord veldig god respons på den? Rett og slett for god? Hvor tykk var den?

Jeg kan ikke huske å noen gang ha fått beskjed om tynn slimhinne, så er jo litt spent på hvordan det blir på kontroll til mandag. Har liksom kun denne sjansen for innsett denne syklusen, ellers blir det neste igjen.

Oi, så du hadde med andre ord veldig god respons på den? Rett og slett for god? Hvor tykk var den?

Jeg kan ikke huske å noen gang ha fått beskjed om tynn slimhinne, så er jo litt spent på hvordan det blir på kontroll til mandag. Har liksom kun denne sjansen for innsett denne syklusen, ellers blir det neste igjen.
Vanligvis har jeg mellom 10-15 ved ul på CD 11 og da har jeg fått innsett.
Grunnen til at jeg fikk ny UL på CD 13 var at de trodde det var målt feil på CD 11, fordi den var så stor. Klarer ikke å huske nøyaktig, men var på 20 tallet en plass på CD 13.
Er jo da den enste gangen jeg har gått på sånn medisin. Kroppen min klarer visst fint å bygge opp nok slimhinne selv.

Vanligvis har jeg mellom 10-15 ved ul på CD 11 og da har jeg fått innsett.
Grunnen til at jeg fikk ny UL på CD 13 var at de trodde det var målt feil på CD 11, fordi den var så stor. Klarer ikke å huske nøyaktig, men var på 20 tallet en plass på CD 13.
Er jo da den enste gangen jeg har gått på sånn medisin. Kroppen min klarer visst fint å bygge opp nok slimhinne selv.
Oi såpass ja. Det var jo ganske tykt. Hadde du noen follikler som vokste også?

Det er første gang jeg prøver det her, så er jo super spent på hvordan kroppen responderer :P

Oi såpass ja. Det var jo ganske tykt. Hadde du noen follikler som vokste også?

Det er første gang jeg prøver det her, så er jo super spent på hvordan kroppen responderer :p
Husker ikke, er jo tross alt snart 5 år siden :rolleyes:Men regner med det var som vanlig, enten 1 på høyre eller 2 på venstre.

Husker ikke, er jo tross alt snart 5 år siden :rolleyes:Men regner med det var som vanlig, enten 1 på høyre eller 2 på venstre.
Okei, da skjønner jeg at du ikke husker :P
Takk for svar ♥️

Jeg går på Estradot nå, men har respondert dårligere enn på Progynova. Ville se om jeg fikk mindre bivirkninger, men det ble ingen forskjell egentlig. Hadde kontroll dag 13, da var slimhinnen litt over 6 mm. Ny kontroll i dag-dag 16.
pgs helg får jeg nok ikke innsett før dag 23.
Hvor tykk vil de ha slimhinnen før de har innsett?

Back
Topp