Estradot - vått og slimete

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Gått oå estradot siden forrige tirsdag (100 mg x 2 hver 3. dag) og opplever veldig mye slim + vått hele tiden.

Er dette normalt?

Kontroll 3/1, har normalt ikke EL av meg selv (skjedd 2 ganger siste 3 årene) og hadde en svært kort mens bare rett før oppstart. Tatt test, ikke gravid heller og fant aldri EL med temping/tester før oppstart. Frys i styrt syklus.

Gått oå estradot siden forrige tirsdag (100 mg x 2 hver 3. dag) og opplever veldig mye slim + vått hele tiden.

Er dette normalt?

Kontroll 3/1, har normalt ikke EL av meg selv (skjedd 2 ganger siste 3 årene) og hadde en svært kort mens bare rett før oppstart. Tatt test, ikke gravid heller og fant aldri EL med temping/tester før oppstart. Frys i styrt syklus.
Estradot er jo østrogen, hvilket øker produksjonen av slim ja, så det er helt normalt:happy: Jeg gikk konstant med masse slim når jeg gikk på både estradot og progynova (begge er østrogen). Har ikke nødvendigvis noe med eggløsning å gjøre heller, da det rett og slett er en virkning av hormonet i seg selv! Jeg gikk også på dette ved fryseinnsett i styrt syklus.

Back
Topp