Estradot hvor mange plaster

Statistikern

Elsker forumet
Assistert-jentene
Februarhjertene 2025
Dere som har gått på estradot i forbindelse med fryseforsøk - hvor mange plaster skulle dere ha på om gangen? Jeg skal ha 3 og syns det høres mye ut? Nå har jeg forsåvidt spurt om høy dose for å unngå at det blir avbrutt igjen men dette virker voldsomt.. :nailbiting: Skal ta 6 mg progynova i tillegg.

Jeg har bare brukt ett, som byttes annenhver dag. Men det er vel ulikt fra pasient til pasient :)

2 som byttes hver 3. dag, men aldri hatt provlemet med slimhinne eller annet.

Hadde derimot hestedose med progesteron i 12 uker…

Oi, det var heftig når det er i kombinasjon med progynova også! Det er vel for å sikre seg at det ikke blir avbrutt igjen :)

Oi, det var heftig når det er i kombinasjon med progynova også! Det er vel for å sikre seg at det ikke blir avbrutt igjen :)
Ja det er sikkert det. Skal dobbeltsjekke for sikkerhets skyld når jeg ringer inn mens. Følte litt sånn "be careful what you wish for" når jeg så reseptene :hilarious:

Hei gode du! På fryseforsøket hos OLGA som blei suksess for min del (35+6 i dag!), begynte eg først med Progynova 2 mg ein gong om dagen i tre dagar, så 2 gonger om dagen i tre dagar og til slutt tre gonger om dagen. Dette i kombinasjon med eitt plaster Estradot 100 mcg som eg bytta to gonger i veka. Og begynte med progesteron på eit nøyaktig tidspunkt ifht innsett basert på min ERA-test. Gjekk på medisinar fram til veke 12+0. Crinone tok eg heilt til 32+0… Men det gjorde jo susen. Masse lykke til!!! ❤️❤️❤️

Hei gode du! På fryseforsøket hos OLGA som blei suksess for min del (35+6 i dag!), begynte eg først med Progynova 2 mg ein gong om dagen i tre dagar, så 2 gonger om dagen i tre dagar og til slutt tre gonger om dagen. Dette i kombinasjon med eitt plaster Estradot 100 mcg som eg bytta to gonger i veka. Og begynte med progesteron på eit nøyaktig tidspunkt ifht innsett basert på min ERA-test. Gjekk på medisinar fram til veke 12+0. Crinone tok eg heilt til 32+0… Men det gjorde jo susen. Masse lykke til!!! ❤️❤️❤️
Takk for svar!! Er veldig glad på dine vegne ❤️ Alt jeg leser tyder på at dosen jeg har fått et ekstremt høy så det blir definitivt å spørre om dette når jeg snakker med sykepleier imorgen.

Back
Topp