Estradot - får det ikke til å sitte!

Sofia87

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maisløyfene 2024
Har nettopp startet med Estradot for første gang. Første dag i går, men i dag tidlig var plasterne krøllete og det ene dro jeg av. Satte på et nytt og det har også krøllet seg allerede. Hva gjør jeg galt? :banghead:
Og har noen helt vanvittige menssmerter. Stikker voldsomt nedi der, pleier aldri ha det sånn. Noen andre som har reagert på de plasterne?

Vask med spritserviett først, typ cutisoft/alkotip. Får det ikke til å sitte uten det jeg heller. Presser hardt 10 sek ca etter det er satt på.

Jeg må liksom dra huda godt ut for at det skal få godt feste, ikke noe fleskerull hvis det skal sitte liksom

Edit: trodde med oppdatering at det gikk med morsomme mobilemoji, men den gang ei. Derfor: :pompus:

Jeg pleier å varme plasteret i mellom håndflatene før jeg drar av den plastikken og setter plastret på magen. Har ikke hatt noe problem med at de løsner:happy:

Mine setter seg egentlig godt, men blir alltid løse og får ikke til å tørke og feste de igjen sånn som det står i vedlegget. Så jeg tar bare på ny, men pleier å gå to dager før jeg må bytte.
Har bare gjort det slik jeg…
Men det som ble ødelagt etter en dag er jeg sikker på jeg satte for høyt slik at en bukse ødela for det. Så nå setter jeg alle ganske lavt på magen.

Satte plaster nr 3 på magen, og da satt det mye bedre! Ser det står i pakningsvedlegget, men Porsgrunn sa jeg skulle sette det på låret, men der det bare krølla seg:banghead:
Men skader vel ikke sette det på magen?
Takk for mange gode tips :Heartred

Satte plaster nr 3 på magen, og da satt det mye bedre! Ser det står i pakningsvedlegget, men Porsgrunn sa jeg skulle sette det på låret, men der det bare krølla seg:banghead:
Men skader vel ikke sette det på magen?
Takk for mange gode tips :Heartred

Satt alle mine på magen, de måtte jeg dra av dag 3 hver gsng :) Og lillebror trives jo enda i magen han ;)

Jeg satte alltid mine nederst på magen, under trusekanten der jeg ikke har særlig underhudsfett og de ikke ble gnisset på av bukselinning o.l.

Back
Topp