Estradot dosering med fryseforsøk

Sommerspire160624☀️

Andre møte med forumet
Hei,
Startet denne reisen i fjor sommer og har vært igjennom et fersk forsøk og et fryseforsøk. Men ingen embryo har festet seg foreløpig. Forrige planlagte fryseforsøk ble avbrutt da Progynova ikke hadde gjort jobben sin og jeg fikk beskjed om at vi måtte vente noen måneder pga. påske og ventetid.
I dag har jeg fått mensen og mener å huske at jeg skulle begynne på Estradot plaster fra dag 1, men det er flere måneder siden jeg fikk denne informasjonen over telefon og jeg er litt usikker på hva som ble bestemt.
På Apoteket da jeg hentet ut resepten stilte de spørsmål ved doseringen som gjorde meg mere usikker.
Det står 3 plaster skiftes ut 2 ganger per uke (100mikrog/24 timer). Dette er da en svært høg dose, noen som har erfaring med dette? Setter stor pris på tilbakemeldinger da jeg er relativt ny i gamet.

Høres ikke feil ut for meg. Hvis ikke progynova har gjort susen så går de på max av estradot.

Ja, det kan nok stemme. Jeg antar de mener jeg skal ta på 3 plaster og bytte alle tre 2 ganger i uken?
Utydelig, mente apoteket, jeg er enig i det.
Ja. Du får nok skjema av klinikken etter oppstart uansett, det gjorde jeg

Back
Topp