Estimering av vekst og vekt ved UL...

Enirdna

Glad i forumet
Noen som veit, eller har en oversikt over de målene??
Tror jeg ligger an til å få en som er litt tjukk i hue??

jeg aner ikke men dytter for deg[:)][:)][:)]

ORIGINAL: BrittKari

Har aldri blitt målt, så jeg aner ikke.

Hva får deg til å tro at han er stor i hode?[:D]

einaste ej he fått vite er at babyen er -8 i vekst[:)]
men det er ei stond sia[;)]

aner ikke..fikk bare vite å se at han målte rundt hodet nå på onsdag, og da sa han at det tilsvarte uke38..et par dager lengre enn det jeg er.

hm..... Har prøvd å finne ut hvordan de regner, men får heller vente til tirsdag og spørre;)
Legen jeg snakket med på sykehuset sa gutten hadde litt stort hodemål, så det var ikke sikkert jeg kunne prøve setefødsel....Og utfra mål på mitt bekken, sa de jeg hadde ikke en sjanse...Og da lurer jeg jo litt på hvor tjukk han er i hodet???
Hehe:) Men mora hans er litt tjukk i hue også, så det er vel det han skal få fra meg da sikkert;)

Hahaha....[:D]

Ja, da skjønner jeg hvorfor du spør. Min første var 38cm rundt hode! Det tok tid... [:o]
Håper på mindre hode denne gangen. Hehe... Sa det til jordmor og hun klappet meg på låret og sa: men dette har du klart strålende 2 ganger før så det går så bra.[:-][&:]

ORIGINAL: Everglot

Ja, da skjønner jeg hvorfor du spør. Min første var 38cm rundt hode! Det tok tid... [:o]
Håper på mindre hode denne gangen. Hehe... Sa det til jordmor og hun klappet meg på låret og sa: men dette har du klart strålende 2 ganger før så det går så bra.[:-][&:]

38?? Det er ganske mye??? Hm... er veldig spent på åssen han ser ut når han skal få komme ut!! Forventer en liten plugg i grunn, men man veit jo aldri:) Hehe....

ORIGINAL: Enirdna

ORIGINAL: Everglot

38?? Det er ganske mye??? Hm... er veldig spent på åssen han ser ut når han skal få komme ut!! Forventer en liten plugg i grunn, men man veit jo aldri:) Hehe....

Ja, det er mye, men så ble jeg satt igang 12 dager over tia også. Han var diger! Hehe... Har fått 2 plugger jeg, så er spent på han som kommer nå.

Spennende!!! Er bra med litt plugg!! Liker når de er godt sammenskrudd jeg:)
Blir så redd for å "ødelegge" de som er så tynne og små!! jeg er jo litt klønete av meg!!

ORIGINAL: Enirdna

Spennende!!! Er bra med litt plugg!! Liker når de er godt sammenskrudd jeg:)
Blir så redd for å "ødelegge" de som er så tynne og små!! jeg er jo litt klønete av meg!!

Haha, sant!

Har vært glad selv for å få store gutter. Deilig med skikkelig godt rusta babyer. :)
(Første veide 4356g og var 53cm og andre veide 4100g og var 52cm. Spent nå...)

ORIGINAL: oggi sin

ORIGINAL: BrittKari

Back
Topp