Espiria Rå Barnehage (Bergen)

*Vintermamma*

Forelsket i forumet
Noen som kjenner til den?[:)]

Er sååå i stuss om jeg skal sette den eller en mindre barnehage som 1. valg...
(Er en ganske stor barnehage, jenten min er 1,5år når hun begynner)

Synspunkt?[:D]

Kjenner ikke til den, men flere andre Espira-barnehager. Har sønnen vår i en nå og er fornøyd, men ville ikke hatt en ettåring i den bhg. Den er for stor, og de har for lite kontroll på ungene (særlig når de er ute). Men min 2,5-åring har det som plommen i egget [:)] Mange espira-bhg har fått kritikk for VELDIG lite utdannet personell, så det ville jeg isåfall ha sjekket før jeg evt. søkte der.

Oi den er SVÆR...jeg liker ikke store bhg så jeg hadde ikke gjort det[:)]

de tar inn mange barn per voksen, kommunale bhg har mindre barn på samme ant voksne..
*det er snakk om espira generelt da!

Kjenner ikke til den. Men har selv mine i samme bgh bare på en annen plass...Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd[:D]

Har 2 jenter der som er 4 og 1.5 år gammelt..Begge 2 stortrives der..Minsten starta der når hun var 11 mnd...

Dem springer rett med latter og vil ikke hjem når jeg henter dem

En jeg kjenner har jobbet i den barnehagen + hadde ungen sin i den. Hun syntes den var helt ok, men veldig kaotisk. Mange unger og mye styr. Da hun sluttet i jobben der, byttet hun barnehage på ungen sin og, pga det var litt for kaotiskt for ungen hennes.

Tusen takk for så mange svar!

Er veldig glad for flere råd/erfaringer[:D]

ORIGINAL: Buffi

Kjenner ikke til den. Men har selv min i samme bgh bare på en annen plass...Og jeg kunne ikke vært mer fornøyd[:D]

springer rett med latter og vil ikke hjem når jeg henter dem

DYTT![:)]

Back
Topp