ESJ! Theo har begynt å våkne tidligere

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Han har vært såå fin å ha med å gjøre helt fram til for en uke siden.. Når jeg la han klokken 12 så sov han til i alle fall 11.. gjerne lengre. Så begynte jeg å legge han 21, og da sov han i alle fall til 09, som oftest til 10.. En gang i blant til 11.

Men nå den siste uken så har han PLUTSELIG begynt å våkne mellom klokken 0730 og 0800. Av og til tidligere.

HVorfor snudde det så plutselig. Den ene dagen våknet han klokken 10, og det har han aldri gjort siden? Tenkte at visst han skulle begynde å våkkne tidligere så ville det gå litt gradvis? Ikke at han bare plutselig begynte å våkne noen timer tidligere..

VET det ikke er KJEMPETIDLIG, men hvem vil ikke heller stå opp 09 enn 08?

Han fåt mat i 03-tiden og 06-tiden. Så vil han ha mat igjen klokken 08, og da har jeg mat til han. Han spiser lenge, så tviler på at det er pga at han er sulten. Men vet ikke..

TIPS?

ANGRER på at jeg la meg klokken 03 i natt [8D]

Syntes ikke 7 og 8 er tidlig jeg! Ganske normalt! Her står vi alltid opp i 7 tiden, og i dag sov han til kvart over 8 [:D] WOHO [;)]

Spørsmålet var vel ikke om det var tidlig eller ikke, men hvorfor det snudde seg så brått... [;)]

Dytter, for dette lurer jeg også på!

7-8 e jo luksus å få sove til :P her e det morning en gang mellom kl.5.30-6.30..det e tidlig det..har fått 2 morgenfugler[>:]

Huff, føler meg dum når jeg klager på at han "bare" sover til 8.. MEN, som itzy sier så var ikke spørsmålet om det var tidelig eller ikke, men hvorfor han bare en dag bestemte seg for å sove 1 time ++ mindre?? Tenkte det skulle gå gradvis nedover, ikke at han sov til 09-0930 en dag også plutselig 0730/08 neste dag.. Også gikk det aldri tilbake?

Vesla her har også plutselig begynt å våkne kl åtte i stedet for 9-10 som hun har pleid. Og jeg synes også at 8 er noe tidlig forøvrig... [8D]

Plutselig snudd igjen her også.. mini var syk en stun så sku han plutselig sove fra 2400 til 11.00 ish dagen etterpå.. nå vil han sove 2100 og sovr til rundt 0900 dagen etterpå, pluss minus ... er rart..

Back
Topp