EsherT

sollise

Elsker forumet
Kom mailen min frem?

Klem
 
Nå blei navnet ditt litt feil i overskrifta her... Men det går.
 
mailen kom frem vettu[:D] koselig å komme hjem fra jobb og ha en mail der vettu[:)] sikkelig skravle høne jeg haha godt jeg har dere sier samboern[;)] så får hue hans hvilt litt ler
 
[:D][:D][:D]Ja, det er sikkert flere samboere som sier der[:D][:D][:D]
Så mailen din nå!Klem
 
Hei EserehT. Åssen ligger du ann i løypa? Har du testa idag?
 
hei snuppa:) tja si det du, har spotta siden lørdag jeg, men ikke mye, tenkte jeg skulle ta en test i morgen.. for nå har jeg slutta og spotte... ømme pupper og.. så litt spent ja:)
 
ÅÅÅÅ, så spennende! Håper virkelig det er to blå streker på testen! Da skal jeg kjøre til andre sida og gi deg en klem!
 
ja syns det jeg og.. Håper jeg også da, virkelig.. JA[:D] det skal du jammen meg få lov til da, det blir koselig:) klem
 
Masse lykke til[:)] Håper på 2 blå til deg jeg å...
 
Skal sende deg masse positive tanker! Gleder meg til å høre svaret.. Ha en fin kveld med potetgullet og cola`n! skal dusje og legge meg på sofaen jeg nå, må hvile før gubben kommer hjem..Hi hi
 
tusen takk for det.. skal sende et innlegg så fort jeg vet jeg:) kose deg masse viderepå sofaen og gubben.. klem
 
Hei EserehT! Har trua på deg denne måneden!!! Krysser alt jeg har for deg! Si i fra når du har testet da!
 
Back
Topp