Escuros mandagspreken

Escuro

Forumet er livet

Ærevære BV
Halve jula, hele sommern. Hele åååååå-reeeeeet.

(Resten kan jeg ikke, så noen andre får parodiere, men jeg erklærer herved Mandagsprekenen for åpnet. Alle kan sette seg.)

I begynnelsen var det tomt. Et evinnelig mørke. Der var intet. Så ble et frø sådd. Og enda et. Flere hundre. Og litt etter litt ble små babyer formet, liv vokste, og BV våknet også til liv. Det yldret av hormonelle kvinnemennesker. Og slik ble det liv.

Nå er det 2 år siden de første frøene ble sådd. Og bittesmå barneføtter tasser rundt i flere hundre hjem. Og jeg, jeg har skapt minner med DERE. 

Greit, nå sporer jeg av litt her, men jeg gjorde iallfall et iherdig forsøk. Anyway, jeg har hatt det uforglemmelig kult i helgen! Jeg går rundt og smiler, men det gjør så vanvittig vondt! Både i sjelen og ikke minst smilemusklene :D Ansiktet verker, har ikke hatt det så fantastisk på eviglenge!!! Denne helgen skal jeg leve lenge på! Åååååh, har lyst å knusekose dere hele gjengen...

Er så ubeskrivelig glad for at jeg har dere, at jeg ble gravid akkurat i mai måned og fikk bli kjent med dere. JA!!! vi er det beste forumet som finnes!!! Jeg maser på søsteren min om at hun må registrere seg på BV, for hun vet liksom ikke hva hun går glipp av. Vi har et unikt fellesskap her. Men helt ærlig? Jeg tror ALDRI hun kommer til å oppleve det samme som jeg opplever med dere. Jeg tror seriøst ikke det er mulig å få det så bra som vi har det her. En så fantastisk gjeng med damer (og mann) samlet på ett sted, hva er liksom oddsene for det...? Og ja, nå snakker jeg ikke bare om de som deltok på treffet, jeg snakker om dere alle sammen! Om du har skrevet 1 eller 20.000 innlegg, det spiler ingen rolle. Akkurat DU er med på å gjøre dette forumet unikt! Og jeg er så utrolig fascinert av hvilken samling av mennesker vi har her. Vi er så forskjellige og samtidig har vi så mye til felles. Og da ser jeg bort fra det faktum at omtrent alle har febbisbabyer altså ;) Jeg synes vi utfyller hverandre og kompletterer hverandre på en enestående måte. Jeg blir stadig kjent med nye sider av dere, og jeg synes det er som en spennende, evigvarende oppdagerferd.

Vi har våre ulikheter også og selvsagt har det jo oppstått gnisninger selv her i "Paradis", men jeg synes alle håndterer det kjempeflott og løser ting på en saklig og voksen måte. Vi hjelper hverandre, vi stiller opp, vi er venninner. Kaptein Kabelsatans "Venner" kan med rette sies å være VÅR sang. Aldri har jeg opplevd å møte noen fra nettet og føle meg så knyttet til dem og så komfortabel i deres nærvær, som her. Vi har et kjempegodt utgangspunkt for et langvarig vennskap og jeg håper samtlige blir værende her i mange, mange år fremover.

TUSEN TAKK til alle sammen!!! Jeg er ufattelig glad i dere!!!

ntåååå, blir helt rørt her jeg :)

Jeg er enig i hvert eneste ord du skriver.. snakket om det på lørdags kveld.. det er så rart at man kan føle seg så komfertabel med hverandre og dele våre indre hemmeligheter som selv ikke en beste venn vet.. 

Jeg savner dere fælt og synes det er rart at det er så lenge til vi skal treffes igjen :( buhu.. jeg vil ha nytt treff allerede i helgen :D hehe.. 

kroppen min er ødelagt.. haha.. det verker i bein, vannblemmer på tær og halsen er skrokkete :D hehehe.. but It´s all worth It :=)) 

stooore kosemose klemmer til dere alle <3 

A-a-meen!

Jeg sovnet før Milan i går (ca kl 19) og sov til han våknet kl 7 i dag morges. Våknet såvidt av at Marius la seg rundt midnatt. Er sliten, lykkelig og sentimental og litt trist samtidig. Og kjenner et stort savn etter dere. Hadde jeg bare kunne mosekost dere ÈN gang til før det hele var over.... (Jeg hadde riktignok aldri sluppet taket, ahahaha!!!)

Jeg gleder meg til neste gang, og det bør være en SELVFØLGE at jeg kommer! :D Dere trenger liksom ikke å spørre meg engang, dere er BEDRE enn sjokolade! MYYYYYE bedre!!! Hadde alle dere flyttet til Bergen, så skulle jeg klart meg uten sjokolade resten av livet!!! Såh det såh :D

Jeg er veldig enig med deg, bortsett fra at jeg la meg kl 23 :) Jeg er jammen glad vi har en så fin gjeng her i Bergen. Ellers hadde ikke abstinensene vært til å holde ut :)

åååååååå....ekke du søt så veit ikke jeg. SØTE ALLE SAMMEN!!!!

Du e så søt og herlig :)

Vi er så forskjellige, men går så godt overens likevel. :)

Jeg sov til langt på dag på søndag for å komme meg etter helgens strabaser. :D Nå skulle jeg bare ønske at det gikk an å skru tiden tilbake for å oppleve det på nytt.

Og ja, ikke minst, takk for at du har organisert, forberedt og hatt LT i tankene dag og natt!

Amen!
Kan som sagt ikkje få rosa dokke febbisdamene nok for å ta imot me som mann inne på d hærlige forumet vårt! Ingen tvil. Ingen over og ingen ved siden av. Desidert d beste forumet på BV!!!! Hadde vi berre hatt muligheten til å reise å treffe dokke alle... Men vi får nok vår sjanse vi også. DIGGA DOKKE!!!!! emoticon

Som eg skulle skreve det sjølv :)

Jeg savner dere sånn!!! Snuppisene mine!!! Kanskje jeg kan lage meg et BV-album, hihi! :D 

Back
Topp