escuorooo!!

SweetCherry

Gift med forumet
jeg bare lurer, har du en ordentlig frisør saks du klippet milan med? er du passe flink?

kan du da evt. klippe nate? han mååå klippes, men får meg aldri til å ta han med til frisøren 
 

Har sånn wannabe-frisørsaks iallfall :) Menneh, det føles som tilfeldigheter at Milan ble vellykket da, hahaha :D Du kan seff inspisere han og deretter velge om du tør ;) Må vel føye til at det ikke ble kjempebra første gang jeg klippet luggen hans (men innbiller meg at jeg har lært av mine feil, host host)

...beroliget? ;) *fnis*

 
kan ikke du klippe nathaniel da? han må klippes, men jeg orker ikke bruke 300++kr på det.. han har jo krøller så er ikke lett å se da om det ble dårlig 
 
Hjelpes....hvis det koster 300++++ er det helt sykt! Finn deg en liten hjørnesalong eller en kjellersalong---kan ikke koste mer enn et par hundre.....

Jeg har vært frisør i...eh....10 år+, og jeg har aldri tatt mer betalt enn 200 kroner for en toåring.......

Men, når det skal sies, så er det like greit å ta kidsa med til frisør først som sist, for når dem skal til frisøren for første gang som 4 åringer ender det ofte med krig.......*kremt*
 
Jeg måtte ta med Crazybaby til frisøren I slutten av juli, siden jeg klarte å rote det til. Han satt pent og pyntelig og så på dvd. Fornøyd med klippen og betalte bare 100,- Hun sa at hun ikke tok mer enn det siden det gikk så fort og greit. På tide å stusse lokkene igjen nå her også, så skal bestille en ny klipp. :)
 


SweetCherry skrev:
kan ikke du klippe nathaniel da? han må klippes, men jeg orker ikke bruke 300++kr på det.. han har jo krøller så er ikke lett å se da om det ble dårlig 

He he he! Vel, om du tør, så kan jeg sikkert stikke innom dere :P Har  fikset håret mitt selv i flere år, og eneste grunnen til at jeg har våget det er fordi jeg har krøller og da ser man det ikke så godt, så du har jo et poeng der da. Men du må love å ikke slakte meg om du ender med å måtte barbere av han alt... 

 


Escuro skrev:


SweetCherry skrev:
kan ikke du klippe nathaniel da? han må klippes, men jeg orker ikke bruke 300++kr på det.. han har jo krøller så er ikke lett å se da om det ble dårlig 


He he he! Vel, om du tør, så kan jeg sikkert stikke innom dere :P Har  fikset håret mitt selv i flere år, og eneste grunnen til at jeg har våget det er fordi jeg har krøller og da ser man det ikke så godt, så du har jo et poeng der da. Men du må love å ikke slakte meg om du ender med å måtte barbere av han alt... 



hehe.. det går sikkert fint! er jo bare å stusse håret litt, hvor vanskelig kan det være da? er no verdt er forsøk å viss det blir gale så skal du slippe å gjøre det igjen 
 
Back
Topp