escape???

nancy drew

Forumet er livet
Noen som vil hjelpe meg?

http://neutralxe.net/esc/rgb_play.html

jeg vil være med å prøve[:D]

ja gjør det[:)]

ORIGINAL: nancy drew

ja gjør det[:)]

hva har du fått gjort til nå?

funne 3 "penger" som jeg puttet inn i veggen, men skjedde ikke noe så fins sikkert flere... Funnet en dukke som passet på den tingen på skrivebordet, og fant en flaske... revet ned et bilde

funne 3 "penger" som jeg puttet inn i veggen, men skjedde ikke noe så fins sikkert flere... Funnet en dukke som passet på den tingen på skrivebordet, og fant en flaske... revet ned et bilde

hvor fant du pengene?

den ene er på klokka, den andre i serviettene og den tredje mener jeg låg med pulten og den blomsten

den ene er på klokka, den andre i serviettene og den tredje mener jeg låg med pulten og den blomsten

kommer opp noen bokstaver om du slår av lyset også og ser deg rundt i rommet. men vet ikke helt hva de er god for

ja og så står det noen koder rundt om, men får ikke noe resultat når jeg prøver å slå de inn på boksen i sofaen

ja og så står det noen koder rundt om, men får ikke noe resultat når jeg prøver å slå de inn på boksen i sofaen

har du funnet noe mer?

den dokka skal på den boksen med fotspor i allefall :)

erk kommer meg ikke videre... hva betyr de kodene montro

funnet en peng til men den er inne i en sofapute så trenger noe å skjære med... ellers tipper jeg vi skal vanne blomsten med vannet når vi greier å åpne den

jeg kommer meg ingen vei jeg

kommer meg ingen vei og tror kanskje jeg må gi meg for kvelden[:@]

afrosite1: er et spil hvor man skal finne ulike gjemte ting og få ting til å skje... målet er å komme seg ut av rommet på en eller annen snodig måte

fant en kniv[:D][:D]

fant en kniv[:D][:D]

hvor?

under teppe i et hjørne

ORIGINAL: afrodite1

har funnet flaske og en snn leke sak.. også 2 små runde greier.. hva kan jeg bruke de til?

da er du nesten like langt som oss... pengene (runde greiene) putter jeg inn i veggen, men har ikke skjedd noe hos meg enda da... Du magler 2 slike rundinger så er du like langt som oss

ja det var det... går somregel tålig fort litt tidligere på kvelden når mange er med å spille... mange flinke her inne

Back
Topp