Escape noen?

*Julespire*

Glad i forumet
Lenge siden det har vært Escape kvelder her..noen som har en bra en?[:D]

Jeg er med!! [:D]
Vi hadde et par forrige helg, og da fikk jeg ordentlig blod på tann igjen! [8D]

Skal se om jeg finner en, men håper noen kommer meg i forkjøpet.. [;)]

Noen som er med på denne? [:)]

http://www.escapefever.com/friday-night-escape/

Hvordan funker det?[:)]

ORIGINAL: *Vriompeis*

Hvordan funker det?[:)]

Det kalles gjerne "pek og klikk"-spill. Man skal komme seg ut av et rom, og må finne gjenstander gjemt rundt som kan hjelpe deg ut av rommet. Klikk på alle mulige (og ikke altfor åpenlyse) steder og let etter gjenstander, de kan ligge hvor som helst.
Noen ganger skal gjenstandene brukes hver for seg,og andre ganger sammen.

Prøv deg frem litt, og spør gjerne om hjelp! [:)]

Hvor langt har dere kommet?

Helte kaffe i koppen hvertfall..satte dvd i tvn og det står play bare..hmm..

Leter videre[:D]

Har en brun stein sak og en hvit kopp sag med noe grønt i[8|] og kaffekoppen da..

men jeg kan jo ikke trykke på noe.... er bare musepekeren på bildet liksom.... kan ikke trykke meg rundt i rommet engang..

ORIGINAL: PrinsessaMi

Jeg er ute[:D]

What?? Uten walkthrough også, eller??
Hvordan starter man spillet? Står bare "start", kommer ikke videre. Kaffen er klar, spillkonsollen har fått batteri, men det stopper der..

ORIGINAL: *Julespire*

Hvor langt har dere kommet?

Helte kaffe i koppen hvertfall..satte dvd i tvn og det står play bare..hmm..

Leter videre[:D]

Har en brun stein sak og en hvit kopp sag med noe grønt i[8|] og kaffekoppen da..

Den brune greia er en kaffe-bønne, og skal oppi koppen med varmt vann. Hvis ikke det er noe helt annet du har funnet, da?
[8D]

ORIGINAL: Nozy Rosie

Hvordan starter man spillet? Står bare "start", kommer ikke videre. Kaffen er klar, spillkonsollen har fått batteri, men det stopper der..

Første gangen jeg har klart det helt selv faktisk[:)]  Fornøyd nå[:D]

Må ta spillkonsollen foran tv'n og trykke litt villt egentlig. Så må du legge sammen det tallet du fikk oppi kaffen og poengene du får på spillet. Skrive det på døra og trykke på den røde knappen, så er du ute[:)]

Ute [:D]

ORIGINAL: Nozy Rosie

Første gangen jeg har klart det helt selv faktisk[:)]  Fornøyd nå[:D]

Må ta spillkonsollen foran tv'n og trykke litt villt egentlig. Så må du legge sammen det dallet du fikk oppi kaffen og poengene du får på spillet. Skrive det på døra og trykke på den røde knappen, så er du ute[:)]

Sleit en stund med den trykkinga forran tv'n..men plutselig kom det..så trykka og surra jeg runt til det kom tall opp på tv [:D]

Skal vi ta en ny en??[:D]

Ute!! [:D]

ORIGINAL: *Julespire*

Skal vi ta en ny en??[:D]

Jeg er med!! [:D]

http://www.stoneagegames.com/games/1766/factory-escape

Skal vi prøve denne?

Oi, ferdig! [8|]
Satt og ventet på fortsettelse, så kom det opp "congratulation"..

Back
Topp