erytrocyttantistoff

Rabbelure

Glad i forumet
noen som vet noe om det ? fikk brev fra fastlegen min i dag med svar på blodprøver og tester som ble tatt på den første doktortimen min... men så skriver hun at det er funnet noen uspesifikke antistoff mot mine egne rødeblodceller??? så det skulle følges med og testes på nytt i uke 20.
blir bare litt bekymra[:(]... noen andre som har vært borti dette?

Når jeg fikk svar på blodprøvene, lurte jeg også på hva mye av det som stod der var. Så jeg søkte alt på google[8D]
Blodprøvene mine var "normale", så jeg tror ikke jeg la merke til hva det sto i ditt tilfelle. Men du kan jo prøve å søke på det?
Det er sikkert ikke så veldig farlig siden du ikke skal inn før uke 20 da.. Lykke til [:D]

jaja har søkt litt på det å finner eg. ikke noe spes. men har noe med om man skulle trenge blodoverføring etter fødselen tror jeg.... så får spørre neste gang jeg har time [:)]

Har du fått blodoverføring før??

Tror nok bare det har noe å gjøre hvis du trenger blodoverføring.

Jeg er ikke helt sikker, men lurer på om det har noe med om du evt må ha blodoverføring etter fødsel så er det litt vanskligere å finne rett blod til deg etter som du har antistoffer i blodet. Er nok ikke farlig. Ring legen din hvis du er veldig usikker så du slipper å tenke på det.

takk for svar[:)]
har ikke fått blodoverføring før. Har snart doktortime igjen å da skal jeg spørre [:)]

Back
Topp