T tosmå* Glad i forumet 28 Mar 2011 #1 jeg har laget erteposer til ungene, stor sukssess!! Tror faktisk det redda ettermiddagen i dag! Ingen sure unger å spore her hvertfall[8D][:D]. Bilder i bloggen for de som vil se[;)].
jeg har laget erteposer til ungene, stor sukssess!! Tror faktisk det redda ettermiddagen i dag! Ingen sure unger å spore her hvertfall[8D][:D]. Bilder i bloggen for de som vil se[;)].
lenemor Forumet er livet 28 Mar 2011 #2 jeg drev og tenkte på å lage det jeg også, men det skjedde aldri - nå er de vel kanskje ikke så interessert lenger?
jeg drev og tenkte på å lage det jeg også, men det skjedde aldri - nå er de vel kanskje ikke så interessert lenger?
T tosmå* Glad i forumet 28 Mar 2011 #3 ORIGINAL: lenemor jeg drev og tenkte på å lage det jeg også, men det skjedde aldri - nå er de vel kanskje ikke så interessert lenger? du får jo bare prøve å se[:D], Nathalie har tatt de med seg i senga nå, for de skulle sove hos henne[8D][:D]
ORIGINAL: lenemor jeg drev og tenkte på å lage det jeg også, men det skjedde aldri - nå er de vel kanskje ikke så interessert lenger? du får jo bare prøve å se[:D], Nathalie har tatt de med seg i senga nå, for de skulle sove hos henne[8D][:D]
T Trillemor82 Forumet er livet 28 Mar 2011 #4 de var kjempefine.. dette tror jeg jammen at jeg skal sy til jentene ogås.. eller iallfall til julie.. men da vil sikkert malin ha også[8D]
de var kjempefine.. dette tror jeg jammen at jeg skal sy til jentene ogås.. eller iallfall til julie.. men da vil sikkert malin ha også[8D]