Erstatter for te og kaffe?

Lolenona

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg drikker egentlig mye te og kaffe, fordi jeg er så kald av meg rett og slett. Nå er jeg enda kaldere, men kan jo ikke drikke mengder med det nå.

Noen forslag til hva man kan erstatte med?

Jeg har samme problem, og har egentlig ikke funnet en god erstatning enda, men kanskje lett-kakao? Eller varm melk med honning og kanel?

Kaffe smaker ikke sååå godt lenger så merker hodepinen melder seg om morgenen samt får jo ikke våkna så drikker litt cola gjennom dagen

Pukka har mange gode koffeinfrie te-typer[emoji5]

Oppdaget faktisk at jeg har mange koffein-fri te typer fra pukka i skapet :D HURRA :D

Nå skal man ikke bli hysterisk her altså, men ville ha sjekket urtene i Pukka-teen. Leste på et annet forum at de kan ha noen urter i seg som gravide ikke burde få i seg. Husker ikke hvor jeg fant det, men kan kanskje være greit å dobbeltsjekke ingredienslisten [emoji4]

Nå skal man ikke bli hysterisk her altså, men ville ha sjekket urtene i Pukka-teen. Leste på et annet forum at de kan ha noen urter i seg som gravide ikke burde få i seg. Husker ikke hvor jeg fant det, men kan kanskje være greit å dobbeltsjekke ingredienslisten [emoji4]
Jaha? Hmm.. aldri hørt om at det finnes urter gravide ikke bør ha med seg :P skal undersøke det jeg :)

Ser helt trygt ut, utenom lakris. Men det er jo slik med lakris generelt :)

Vedlegg

• 5934C14C-BC2B-4525-BE90-E23871A2A6E0.png
    5934C14C-BC2B-4525-BE90-E23871A2A6E0.png
    224,8 KB · Visninger: 18
  • 96094F97-0A48-476A-836A-6BD9AC84BB87.png
    96094F97-0A48-476A-836A-6BD9AC84BB87.png
    325,8 KB · Visninger: 21
Jeg spiste myyyyye tyrkisk pepper i forrige svangerskap. Frisk og rask baby som er tidlig ute med alt:-)

Hadde nok ville holdt meg innenfor anbefalingene uansett [emoji4] det er mange eksempler på at det går bra selv om man spiser eller drikker både det ene og det andre. Men hvorfor ta sjansen...

Back
Topp