Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, lett kakao er jo mulig. Hmm, melk med honning og kanel hørtes spennende ut takk for tipsJeg har samme problem, og har egentlig ikke funnet en god erstatning enda, men kanskje lett-kakao? Eller varm melk med honning og kanel?
Oppdaget faktisk at jeg har mange koffein-fri te typer fra pukka i skapet HURRAPukka har mange gode koffeinfrie te-typer[emoji5]
Oppdaget faktisk at jeg har mange koffein-fri te typer fra pukka i skapet HURRA
Jaha? Hmm.. aldri hørt om at det finnes urter gravide ikke bør ha med seg skal undersøke det jegNå skal man ikke bli hysterisk her altså, men ville ha sjekket urtene i Pukka-teen. Leste på et annet forum at de kan ha noen urter i seg som gravide ikke burde få i seg. Husker ikke hvor jeg fant det, men kan kanskje være greit å dobbeltsjekke ingredienslisten [emoji4]
Ser helt trygt ut, utenom lakris. Men det er jo slik med lakris genereltNå skal man ikke bli hysterisk her altså, men ville ha sjekket urtene i Pukka-teen. Leste på et annet forum at de kan ha noen urter i seg som gravide ikke burde få i seg. Husker ikke hvor jeg fant det, men kan kanskje være greit å dobbeltsjekke ingredienslisten [emoji4]
Jeg spiste myyyyye tyrkisk pepper i forrige svangerskap. Frisk og rask baby som er tidlig ute med altSer helt trygt ut, utenom lakris. Men det er jo slik med lakris generelt
Jeg spiste myyyyye tyrkisk pepper i forrige svangerskap. Frisk og rask baby som er tidlig ute med alt